به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۰۲۳۸۳

تویوتا GR۸۶ مدل ۲۰۲۲ با چرخ های فولادی

تویوتا GR۸۶ مدل ۲۰۲۲ با چرخ های فولادی
گروه اقتصادی:شرکت خودروسازی تویوتا GR۸۶ در نسخه اقتصادی با نام RC روانه بازار خواهد کرد که از رینگ های مجهز به آلیاژ فولادی برخوردار است. تویوتا GR۸۶ یکی از کوپه های اقتصادی دنیا است که با تغییرات جدی در مدل مخصوص ژاپن مواجه می شود. این خودروساز بزرگ آسیایی در نظر دارد این محصول را هر چه بیشتر اقتصادی تر کند و به بازار عرضه کند.

براین اساس تویوتا تصمیم گرفته نسخه جدیدی از GR۸۶ را اقتصادی تر به بازار داخلی ژاپن عرضه کند. این مدل از GR۸۶ را تویوتا RC معرفی کرده است که با قیمت کمتری راهی بازار می شود. اما چه دلایلی سبب این ارزان سازی شده است؟بزرگترین خودروساز جهان در نظر دارد تا GR۸۶ را با رینگ های فولادی راهی بازار کند، از سوی چراغ های این نسل به فناوری Bi-LED مجهز شده که بها تمام شده خودرو را کاهش دهد. از سوی آینه های این خودرو هم رنگ بدنه نبوده و کیفیت رنگ خودرو نیز نسبت به سایر مدل ها با تغییراتی همراه بوده است.

طراحی کابین این خودرو متفاوت از نسخه قبلی بوده است، در این مدل از صندلی ها چرم با تم دو رنگ گران استفاده نشده است. این تغییرات نه تنها سبب کاهش قیمت خودرو شده بلکه به عقیده این خودروساز می تواند مشتریان بیشتری را نیز جذب کند. تویوتا به دنبال تولید یک محصول اقتصادی شگفت انگیز است که بتواند بازار هدف را بیشتر توسعه دهد.

تویوتا GR۸۶ RC با قیمت پایه ۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار به بازار راه خواهد یافت، البته در قیاس با نسخه GR۸۶ که قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ دلار دارد مقرون به صرفه تر است. البته نسخه RC مجهز به فناوری های جدید نبوده و با آپشن های پایه و استاندارد به بازار خواهد آمد.
برچسب ها: تويوتا خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها