به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۰۲۴۳۸

طعنه زلاتان به امباپه؛ هنوز مزه خون را نچشیدی!

گروه ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ معتقد است تعریف و تمجیدها از امباپه اغراق آمیز است و اینکه او در پاریس، بیش از اندازه در حاشیه امنیت به سر می برد.
طعنه زلاتان به امباپه؛ هنوز مزه خون را نچشیدی!
 زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در پی اس جی یکی اسطوره محسوب می شود. او بین سال های 2012 تا 2016 بهترین بازی ها را برای پاریس انجام داد و مقطعی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز بود ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود. روزهای خوب او در پاریس هنوز در خاطر علاقه مندان به این تیم مانده و یک ستاره محبوب محسوب می شود.
 

  
زلاتان در 40 سالگی نیز همچنان به فوتبال ادامه می دهد و یکی از بازیکنان تعیین کننده میلان است. او فعلا در فکر بازنشستگی نیست و اعتقاد دارد سن تنها یک عدد است.
 
یک سال پس از جدایی او از پی اس جی بود که کیلیان امباپه از موناکو راهی پاریس شد و در 17 سالگی تبدیل به گران ترین بازیکن جوان دنیا شد. برای جذب او 180 میلیون یورو هزینه شد. کیلیان در پنجمین فصل حضورش در پاریس یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و بسیاری معتقدند در آینده ای نه چندان دور، می تواند فاتح توپ طلا شود ولی از نظر زلاتان او هنوز با این هدف فاصله دارد.
 

 
ستاره سوئدی که با تله فوت صحبت می کرد، در پاسخ به سوالی در مورد امباپه گفت:« من عاشق امباپه ام و فوتبالش را بسیار دوست دارم ولی معتقدم او در حاشیه امنیت به سر می برد و شرایط برایش بسیار راحت است. از نظر من کیلیان باید مزه خون را بچشد. او نیاز به این دارد که اطرافیانش به وی بگویند بهترین بازیکن دنیا نیست و با این سطح فاصله زیادی دارد. باید خونش به جوش بیاید، باید عصبانی شود و انگیزه اش مضاعف شود. او فعلا در یک ساحل امن به سر می برد که از نظر من برای فوتبالیستی با کیفیت او، اتفاق خوبی نیست.
امباپه یکی از بازیکنان جوانی است که چند سالی است بین 10 بازیکن برتر دنیا قرار دارد ولی همچنین می توان به ارلینگ هالند اشاره کرد و البته خودم. کیلیان برای بهترین شدن هنوز کار دارد. او هنوز نزدیکش هم نیست.»
 

 
زلاتان در ادامه صحبت هایش و در مورد رمز و راز ماندنش در اوج گفت:« همیشه می خواستم ثابت کنم 40 سالگی پایان فوتبال نیست. اینکه سن فقط یک عدد است. هنوز شور و اشتیاق بالایی دارم و می توانم به کاری که دوست دارم ادامه دهم. البته که نمی توانم 5 یا 10 سال دیگر هم فوتبال بازی کنم ولی به اندازه کافی باهوش هستم. تا زمانی که به من بگویند نیازی به تو نداریم و باید بروی، بازی خواهم کرد و یا زمانی که خودم به این درک برسم که واقعا زمان خداحافظی است.»
 

 
بهترین بازیکن دنیا بودن:« خیر، من بهترین بازیکن دنیا نیستم. زمانی که بگویی من بهترینم، دیگر چیزی برای سورپرایز کردن خودت نداری. در مورد بازنشستگی باید بگویم که نیازی به اثبات خودم به کسی ندارم. نمی خواهم پس از بازنشستگی احساس پشیمانی کنم. الان به دنبال کسب موفقیت با میلان در لیگ هستم. باید به فتح اسکودتو باور داشته باشیم. اینکه می توانیم این رویا را محقق کنیم. باید سعی و تلاش و فداکاری کرد. باید اعتقاد داشت و اینها لغاتی کلیدی هستند. بدون اینها نمی توان به موفقیت رسید.»
 
دوران حضور در پی اس جی:« من خاطرات خوبی از پاری‌سن‌ژرمن دارم. برخی فکر می‌کنند که من به خاطر پول و لذت بردن از زندگی در شهر پاریس به PSG رفتم، اما من برای ایجاد تغییرات در این باشگاه به آنجا رفتم. شما دل‌تان برای من در فرانسه تنگ نشده؟ چون از زمانی که من فرانسه را ترک کردم، شما (خبرنگاران) درباره چه چیزی صحبت می‌کنید، هیچ چیز! کار در فرانسه حالا خسته‌کننده شده است. »
 

 
مسی در پی اس جی:« این چالشی بزرگ برای مسی است. او پس از حضوری طولانی مدت در بارسلونا حالا در حالا تلاش برای انجام کاری تازه است. لیونل به باشگاهی خیلی جاه‌طلب ملحق شده که می‌خواهد به قهرمانی برسد و همچنان می‌خواهد جایگاهش را ارتقا بدهد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها