به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۰۲۵۳۶

چاقوی پسر جوان به قلب مادر نشست

چاقوی پسر جوان به قلب مادر نشست
گروه حوادث:پسر جوانی که با چاقو مادرش را به قتل رسانده بودند، دقایقی بعد از قتل دستگیر شد. سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: پسر جوانی که مادرش را در یکی از خیابان‌های شهر اراک به قتل رسانده بود، در حین فرار با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.

مختاری افزود: صبح امروز گزارشی از درگیری فردی با همسایگانش در یکی از محله‌های شهرستان اراک به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که پسر جوان ۳۰ ساله‌ای در خانه با مادرش درگیر شده و بعد از مجروح کردن او، به قصد فرار به سمت همسایگانی که با شنیدن سروصدا در محل جمع شده بودند، حمله ور می‌شود.


این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله این فرد با سرعت عمل پلیس تحت کنترل قرار گرفت و دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که او به دلیل اختلافات خانوادگی با مادرش درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانیده است.سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده، با هماهنگی مرجع قضائی تحت بازداشت بوده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
مرجع : جامعه 24
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها