به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۰۲۵۴۷

ترامپ: بایدن رفوزه است

ترامپ: بایدن رفوزه است
گروه بین الملل: رئیس جمهور پیشین آمریکا، در پاسخ به اینکه به رهبر کنونی کاخ سفید چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: فکر می‌کنم در بهترین حالت رئیس جمهوری کنونی "رفوزه" است، حتی با ارفاق هم قبول نمی‌شود!
 دونالد ترامپ  گفت که جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا "بدترین ریاست جمهوری در تاریخ" را داشته است.  
 ترامپ درباره بایدن گفت: این احتمالا بدترین دوران ریاست جمهوری در تاریخ است. قبلا جیمی کارتر را می‌گفتم. البته صادقانه بگویم که طرفدار بوش هم نیستم که ما را به خاورمیانه کشاند. به اعتقاد من این بدترین مورد در تاریخ کشور ماست.
این رئیس جمهوری پیشین آمریکا در ادامه به خروج پرهمهمه از افغانستان اشاره کرد که دولت خودش مذاکراتش را انجام داده بود و به بحران در مرز آمریکا – مکزیک پرداخت که بایدن در حال اجرای یک سیاست اخراج دوره ترامپ در آنجاست.
ترامپ در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به دولت بایدن می‌دهد، گفت:این یک دولت شکست‌خورده است. این فاجعه است. هیچگاه چنین چیزی ندیده بودم. ای کاش کارش خوب بود. ترامپ درباره واکسن کرونا گفت: من باعث شدم این سه واکسن تولید شود، آن هم در کمتر از ۹ ماه. آنها می‌گفتند که شاید پنج سال طول بکشد و من آن را شدنی کردم.  سپس ترامپ به سرعت به این موضوع اشاره کرد که مردم را نباید مجبور کرد که واکسنی که او باعث تولیدش شده، تزریق کنند.



 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها