به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۰۲۶۵۰

تصمیم جدی PSG برای فسخ قرارداد با راموس

گروه ورزشی: سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، هنوز آماده حضور در میدان نیست و این موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است.
تصمیم جدی PSG برای فسخ قرارداد با راموس
 راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.
طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی اس جی ایجاد شود و به نظر می‌رسد که آنها دیگر نسبت به آینده این مدافع در پارک دو پرنس خوش‌بین نیستند.
لو پاریزین روز یکشنبه با انتشار گزارشی مدعی شد که پی اس جی به صورت جدی در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد با سرخیو راموس است.
 

 
 این روزنامه باور دارد که این باشگاه فرانسوی به این نتیجه رسیده که عقد قرارداد با این مدافع 35 ساله اقدامی اشتباه بوده و ممکن است پیش از آن که او حتی یک بار با پیراهن این تیم در مسابقه‌ای رسمی به میدان برود، به همکاری با او پایان دهند.
اکیپ، دیگر روزنامه معتبر فرانسوی، نیز به نوعی خبر لو پاریزین را تایید کرده و مدعی شده که پی اس جی به این باور رسیده که احتمال بازگشت راموس به سطح اول فوتبال بسیار کم شده است.
مشکلات متعددی در زانو و ماهیچه پا از سوی تیم پزشکی باشگاه تشخیص داده شده و در عین حال این بازیکن مدت زمان زیادی را صرف درمان مصدومیت‌هایش کرده اما هنوز آمادگی حضور در میدان را ندارد.
راموس پیش از پیوستن به پی اس جی، مصدومیت جدی و طولانی را در رئال مادرید نیز سپری کرده بود و به نظر می‌رسد که دنیای فوتبال دیگر شاهد درخشش تحسین برانگیز این بازیکن در زمین نخواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها