به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۳۰۲۶۵۵

دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد

گروه ورزشی: آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن از تمدید قرارداد با این باشگاه استقبال کرد.
دیویس: سال‌ها با پیراهن بایرن بازی خواهم کرد
بایرن مونیخ با کسب سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز از دور رفت، شانس اول صعود به یک هشتم نهایی در گروهی است که بارسا، بنفیکا و دیناموکیف نیز در آن حضور دارند.
بایرن که دو هفته پیش در زمین بنفیکا این تیم را با 4 گل شکست داد، فردا در خانه میزبان تیم سرخپوش پرتغالی است و در صورت پیروزی صعودش قطعی خواهد شد.
 

 
آلفونسو دیویس بازیکن کانادایی بایرن در نشست خبری این بازی گفت:« از بازی در بایرن لذت می برم. بایرن یکی از بهترین تیم های دنیاست و خودم را برای سال هایی طولانی با پیراهن بایرن می بینم. الان اما تمرکزم روی بازی بنفیکاست و در مورد تمدید قرارداد باید ببینیم چه خواهد شد. خوشحالم فردا یولیان ناگلزمان بار دیگر روی نیمکت خواهد بود. همه از اینکه او کرونا را شکست داد و دوباره با تیم خواهد بود، خوشحال هستیم.»
 

 
مشکلات دفاعی بایرن:« دفاع کردن همیشه ساده نیست. متاسفانه امسال گل های زیادی دریافت کرده ایم و البته باید توجه داشت که گل های زیادی نیز زده ایم. باخت 5 گله به گلادباخ را با شکست یونیون برلین فراموش کردیم و ایمان داریم که تیمی بسیار خوب هستیم. معتقدم باید بین دفاع و حمله توازن بهتری ایجاد کنیم. طبعا هرگز دوست نداریم دروازه مان باز شود ولی فوتبال همین است.»
 
ارتباط کلامی با مدافعان کناری:« با هم تیمی هایم هم انگلیسی و هم آلمانی حرف می زنم و بستگی به شرایطش دارد.» 
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها