به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۳۰۲۷۰۰
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

نخستین برد فولاد خوزستان پس از دو شکست

گروه ورزشی: هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برد تیم‌ فولاد خوزستان و توقف گل گهر برابر نساجی مازندران دنبال شد. با نتایج رقم خورده، سپاهان صدرنشین ماند و استقلال در رده دوم قرار گرفت.
نخستین برد فولاد خوزستان پس از دو شکست
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دوشنبه با انجام دو بازی همزمان از ساعت ۱۸ ادامه یافت. در یکی از این بازی‌ها، تیم فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فولاد ‏‬به پایان رسید. «لوسیانو پریه‌را» (۲۸ - پنالتی) و احمد الجبوری (۴۶) گل‌های فولاد را به ثمر رساندند و «گادوین منشا» (۶۹) دروازه فولاد را باز کرد. در دیگر بازی امروز، نساجی مازندران میهمان گل گهر سیرجان بود که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد. یونس شاکری (۱۹) برای گل گهر و حسن نجفی (۷۱) برای نساجی گلزنی کردند. پیش از این و از ساعت ۱۶، تیم پرسپولیس با آلومینیوم اراک دیدار کرد و تیم آلومینیوم موفق شد با تک گل علیرضا نقی زاده، میهمان خود را با شکست بدرقه کند. به این ترتیب پرسپولیس نخستین شکست این فصل خود را در اراک تجربه کرد و پنج امتیازی باقی ماند تا در پس گرفتن رده دوم جدول از تیم استقلال ناکام بماند. سایر مسابقات هفته سوم روز شنبه برگزار شده بود. نتایج کامل بازی‌های این هفته به این شرح است:
* پدیده مشهد صفر - نفت مسجد سلیمان ۱
* استقلال ۱ - تراکتور صفر
* سپاهان ۱ - هوادار صفر
* صنعت نفت صفر - فجر سپاسی ۲
* آلومینیوم اراک ۱ - پرسپولیس صفر
* فولاد خوزستان ۲ - مس رفسنجان ۱
* گل گهر ۱ - نساجی مازندران ۱

دیدار پیکان و ذوب آهن روز جمعه ۲۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها