کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویسی: باید یک ذره شیطنت می کردم ولی بلد نبودم!

10 آبان 1400 ساعت 21:00

گروه ورزشی: سرمربی تیم فولاد تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیمش را مثبت دانست.


 تیم فولاد بعد از متحمل شدن دو شکست در دو هفته ابتدایی، امشب موفق شد اولین برد فصل را مقابل میهمان خود مس رفسنجان کسب کرد. عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از این بازی گفت: با توجه به اینکه دو بازی قبلی را خیلی زشت باخته بودیم، یک بازی سخت را پیش بینی می کردیم. تیم مان از نظر روحی روانی خیلی کار داشت و در طول هفته گذشته بچه ها کمک کردند و تیم از نظر روحی و روانی برگشت.
 
تیم گردن کلفتی را شکست دادیم
وی ادامه داد: از نظر تاکتیکی هم بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالیم که سه امتیاز مهمی را دشت کرده و به جدول برگشتیم. خیلی سخت بود و استرس زیادی داشتیم. به این استرس غلبه کردیم و تیمی که خیلی گردن کلفت بود و از آن می ترسیدیم را شکست دادیم. مس 3-5-2 را فوق العاده بازی می کند و از نظر مهره هم تیم خوبی است. ما حداقل تا نیم فصل باخت هایمان را داده ایم و باید با تمام وجود برای امتیازات باقی مانده بازی کنیم.
 
حداقل تا نیم فصل باخت هایمان را داده ایم
سرمربی فولاد در مورد بازی دادن به ایوب والی گفت: ایوب دوران بدنسازی را با ما بود. یک مصدومیت جزئی و سرماخوردگی داشت و مدتی از دستش دادیم. به یک نفر در زمین نیاز داشتیم که بتواند با بچه ها در زمین ارتباط خوب برقرار کند. چون مهاجمان آنها پشت سر مدافعان ما بازی نمی کردند به یکی نیاز داشتیم که هم جلوی دفاع را جمع کند و هم بتواند خوب صحبت کند. با ایوب در طول هفته صحبت کردیم و خدا را شکر عملکرد خوبی در بازی داشت.

بچه ها برای حفظ نتیجه کمی استرس داشتند
ویسی در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش داده بود گفت: تیمی که دو باخت می دهد اگر در بازی سوم با همان ترکیب به زمین برود شاید خوب نباشد و ذهنیت خوبی برای بازیکنان و هواداران ایجاد نکند. به هر حال نیاز به تغییرات داشتیم. تغییرات خوب بود و به ما کمک کرد. جبوری در اولین بازی اش گل زد و خدا را شکر می کنیم. بقیه بچه ها هم توان خودشان را گذاشتند. تعویض هایمان هم خوب بود و ساسان می توانست آن توپ را گل کند به هر حال فوتبالیست است و گاهی اشتباه می کند و گاهی هم یک کاری شاخی انجام می دهد. مهم این بود که بازی را ببریم، مهم این نبود که چه کسی بازی می کند. بچه ها هم قسم شده بودند که ببریم. با این شکل می توانستیم دو سه گل دیگر هم بزنیم ولی گل خالی را نزدیم. چون دو گل جلو بودیم و بچه ها برای حفظ نتیجه کمی شاید استرس داشتند. پاتوسی هم به دلیل مصدومیت در طول هفته اصلا با ما تمرین نکرد.
 
باید یک ذره شیطنت می کردم ولی بلد نبودم!
او در مورد اشکالاتی که تیم فولاد دارد گفت: من روز اول هم گفتم که فولاد می تواند هیچ ایرادی نداشته باشد و می تواند هر ایرادی هم داشته باشد. با وجود پنجره بسته من آمدم و گفتم که همه چیز خوب است. شاید من یک ذره باید شیطنت می کردم آن زمان ولی بلد نبودم.  پنجره هم زمانی باز شد که دیگر نمی توانستیم بازیکنی بگیریم. نوع بازی و تفکرات مربی قبلی قابل احترام است ولی نوع بازی ما الان فرق می کند. این ذره زمان می برد. امیدوارم که بچه ها سریع تر با تفکرات من آشنا شوند. بازهم می گویم که این مردم، این ورزشگاه و این امکانات یک تیم خوب نیاز دارد و نمی خواهم من شریک تیم بد باشم. دوست دارم شریک خوب باشم و مردم خوزستان را شاد کنم. به مردم خوزستان بدهکاریم باید با نتایج خوب خوشحالشان کنیم.


کد مطلب: 302701

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/302701/ویسی-باید-یک-ذره-شیطنت-می-کردم-ولی-بلد-نبودم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir