به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۰۲۸۳۸

انتظاری: می‌توانستم باز هم مقابل استقلال گل بزنم

گروه ورزشی: هافبک این فصل تیم هوادار مدعی است که تیمش قادر خواهد بود این هفته اولین بردش در لیگ برتر را کسب کند.
انتظاری: می‌توانستم باز هم مقابل استقلال گل بزنم
نیما انتظاری که در این فصل از نفت مسجدسلیمان راهی تیم هوادار شده درباره شکست این هفته تیمش مقابل سپاهان گفت: به نظرم در این سه هفته تنها تیمی که توانست سپاهان را آزار بدهد ما بودیم. به هیچ عنوان شایسته این شکست نبودیم و کمترین حق ما از این بازی مساوی بود. بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم از اصفهان دست پر خارج شویم.
وی ادامه داد: بازی تمام شده و دیگر به آن فکر نخواهیم کرد. تمام تمرکز ما روی بازی این هفته مقابل شهرخودرو است. به کسب نتیجه از این بازی کاملا امیدوار هستیم و می‌خوایهم اولین برد هوادار را رقم بزنیم. شهرخودرو قطعا تیم قدرتمندی است و نباید آنها را دست کم بگیریم. با این حال مسلما انگیزه تیم ما طی این روزها نشان می‌دهد که به کمتر از برد در این بازی رضایت نخواهیم داد.
 

 
وی درباره شروع ناموفق تیم هوادار و نگرانی بابت سقوط آن گفت: هوادار تازه به لیگ برتر صعود کرده و مسلما حرف های زیادی خواهد داشت. یک مجموعه فوق العاده که همگی همدل هستند و همین موضوع عامل صعودشان به لیگ برتر بوده است. آقای عنایتی هم واقعا در کارشان فوق العاده هستند و این موضوع را در روند تاکتیکی تیم طی سه بازی اخیر دیده‌‎اید. بازی با استقلال هم حتی شانس دستیابی به امتیاز را داشتیم. خودم به شخصه حسرت آن بازی و خصوصا ضربه‌ای که زدم و توسط حسینی مهار شد را می‌خورم و می‌توانستم مثل فصل گذشته باز هم برابر استقلال گل بزنم که نشد. ما مطمئنا در ادامه کار را بهتر و قدرتمندتر از گذشته دنبال خواهیم کرد و به دنبال اتفاقات خوب خواهیم بود. فعلا تمرکزمان روی بازی با شهرخودرو است و امیدوارم به اولین برد تیم.
برچسب ها: لیگ برتر ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها