به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۰۲۸۴۷

بازگشت منصوریان به تمرینات نفت آبادان

گروه ورزشی: علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان بالاخره و پس از منفی شدن تست کرونایش، می تواند در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.
بازگشت منصوریان به تمرینات نفت آبادان
علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت با اتفاق عجیب و ناخواسته ای مواجه شد. سرمربی آبادانی ها که انگیزه های زیادی داشت بتواند با برزیلی های ایران شروع خوبی در لیگ بیست و یکم داشته باشد، در همان ابتدای کار و پیش از آغاز مسابقات، به ویروس کرونا مبتلا شد و قادر به حضور در تمرینات و نشستن بر روی نیمکت تیمش نبود و او بدین شکل 2 هفته نخست را از دست داد.
بدبیاری های منصوریان زمانی افزایش یافت که کرونای او برخلاف موارد مشابه، بیش از حد به طول انجامید به نحوی که تست مجدد او پس از طی کردن 21 روز قرنطینه نیز مجددا مثبت بود و این مربی جوان نتوانست در دیدار هفته سوم برابر فجرسپاسی نیز تیمش را همراهی کند تا صنعت نفت بدون حضور سرمربی خود فصل را خوب آغاز نکند و دوری این مربی  از تیمش به 3 هفته برسد.
اما حالا و پس از منفی شدن تست کرونای منصوریان، او شب گذشته راهی آبادان شد تا پس از دوری طولانی مدت از تیمش، بر سر تمرینات حاضر شود. علیمنصور حالا می تواند پس از گذشت 4 هفته از لیگ  برتر و در دیدار روز شنبه برابر نساجی قائمشهر تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.
 

 
نکته جالب اینکه منصوریان پس از گذشت 6 بازی می تواند بالاخره به طلسم دوری از نیمکت تیم هایش پایان دهد. او در فصل گذشته و به دلیل محرومیت، 3 دیدار پایانی با آلومینیوم اراک را از دست داد و از روی سکوها نظاره گر کار شاگردانش بود و در لیگ بیست و یکم نیز 3 هفته نخست را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.
البته منصوریان محرومیت تعلیقی فصل قبل را در لیگ بیست و یکم با خود به همراه داشت و می توانست پس از طی کردن 3 هفته محرومیت از فصل قبل، صنعت نفت را در لیگ جدید همراهی کند اما بیماری بدموقع و ابتلا به کرونا مزید بر علت شد که علیمنصور دوری طولانی مدتی را از حضور در کنار زمین تجربه کند.
برچسب ها: علی منصوریان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها