به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۳۰۲۹۱۶

سامسونگ تولید گوشی‌ تاشو را دوبرابر می‌ کند

سامسونگ تولید گوشی‌ تاشو را دوبرابر می‌ کند
گروه فناوری:گزارش‌ ها حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم گرفته تا سال آینده میزان تولید گوشی‌ های تاشو خود را دو برابر کند.به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ در مورد آینده گوشی‌های هوشمند تاشوی خود امید و اطمینان زیادی دارد. طبق تحلیل‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تولید صفحات OLED تاشوی خود را در سال آینده دوبرابر کند.

در حال حاضر این شرکت در سال ۲۰۲۱ حدود ۸.۱ میلیون پنل تولید کرده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که ۸ میلیون گوشی هوشمند نیز توسط این شرکت ساخته شده است. دو برابر کردن تولید صفحات تاشو به معنای آن است که سال آینده چیزی بین ۱۴ الی ۱۶ میلیون گوشی تاشو تولید خواهد شد.

گزارش شده که سامسونگ خط‌های تولید بیشتری را هم برای افزایش ساخت گوشی‌های تاشو ایجاد کرده است. طبق تحقیقات انجام شده، میزان تولید و فروش گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۵ به ۴۹ میلیون دستگاه خواهد رسید.

فروش پنل‌ها تاشو به دیگر شرکت‌های تولید کننده گوشی
افزایش تولید صفحات تاشو به سامسونگ این امکان را می‌دهد که این محصول را به دیگر برند‌های تولید کننده گوشی بفروشد. شرکت‌های تولید کننده چینی مثل شیائومی و ویوو برای ساخت گوشی‌های تاشوی خود به پنل‌های سامسونگ احتیاج خواهند داشت.

در ماه آگوست سامسونگ از گوشی‌های گلکسی Z Fold۳ و گلکسی Z Flip۳ رونمایی کرد. هردوی این گوشی‌ها پیشرفت چشمگیری در فناوری صفحات تاشو داشتند و قیمت بهتری برای آن‌ها اعلام شد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۲ مدل‌های بیشتری را به گوشی‌های تاشوی خود اضافه کند یا خیر. این شرکت در حال حاضر در تولید این نوع از گوشی پیشتاز است.
برچسب ها: سامسونگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها