به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۳۰۳۰۷۸

دو بازیکن رئال برای تحول زمستانی رمِ مورینیو

گروه ورزشی: در ایتالیا ادعا می کنند که ژوزه مورینیو دو بازیکن رئال مادرید را در انتقالات زمستانی می خواهد.
دو بازیکن رئال برای تحول زمستانی رمِ مورینیو
آاس رم با هدایت ژوزه مورینیو روزهای پرنوسانی را سپری می کند. رمی ها شروعی خوب داشتند ولی در یک ماه گذشته متحمل 3 شکست شده اند که آخرینش در خانه و برابر میلان بود. رم با 19 امتیاز از 11 بازی در رده چهارم سری آ قرار دارد و آقای خاص قصد دارد در انتقالات زمستانی تیمش را برای ماندن در کورس کسب سهمیه تقویت کند.
 

  
طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، در فهرست مورینیو نام دنی سبایوس و ناچو فرناندز به چشم می خورد. سبایوس ماه هاست که به دلیل مصدومیت به دور از میادین است ولی اخیرا توانسته کار روی چمن را شروع کند. سبایوس در صورت جدایی از رئال، اولویت را در بازگشت به بتیس گذاشته ولی شاید پیشنهاد رم او را وسوسه کند. سبایوس دو فصل گذشته را قرضی در آرسنال توپ زده بود.
 

 
ناچو هم توسط مورینیو بود که برای اولین بار بازی در تیم اول رئال را تجربه کرد و این روزها فرصت چندانی برای حضور در ترکیب ثابت رئال پیدا نمی کند.
البته مورینیو چند بازیکن دیگر را نیز در فهرست خرید خود قرار داده از جمله لوفتوس چیک از چلسی که فصل جاری تنها 7 بازی برای این تیم انجام داده است. دنیس زاکاریا از گلادباخ و هری وینکس از تاتنهام نیز دیگر مهره های مدنظر آقای خاص هستند.
 
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها