به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۳۰۳۰۷۹

جانشین پل پوگبا در منچستر از اینتر می‌آید

گروه ورزشی: منچستری ها از تمدید قرارداد پل پوگبا ناامید شده اند و از حالا به دنبال جذب جانشین او هستند.
جانشین پل پوگبا در منچستر از اینتر می‌آید
 قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل شود. او همچنان اجازه دارد از ابتدای ماه ژانویه مذاکراتش با هر تیمی جز باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس را آغاز کند.
 

 
مدیران یونایتد در تلاش هستند تا قرارداد پوگبا را تمدید کنند اما هنوز موفقیتی در این راه به دست نیاورده‌اند و همین موضوع احتمال جدایی او از این تیم در پایان فصل را تقویت کرده است.
اخیرا چند رسانه انگلیسی ادعا کردند، رئال مادرید که پیش از این علاقه‌اش به جذب این بازیکن را ابراز کرده بود، آماده است تا قراردادی با دستمزد سالانه 12 میلیون پوندی به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را برای حضور در سانتیاگو برنابئو متقاعد کند.
دیروز هم ایتالیایی ها ادعا کردند که پوگبا ترجیح می دهد به یوونتوس برگردد، باشگاهی که بین 2012 تا 2016 برایش بازی می کرد. در هر صورت ماندنی شدن پوگبا در حال حاضر بعید به نظر می رسد.


 
در چنین شرایطی طبیعی است که سران منچستر به دنبال بررسی گزینه های جانشینی ستاره فرانسوی باشند و طبق ادعای سان، مارسلو بروزوویچ هافبک کروات اینتر بیشترین شانس را برای جانشینی پوگبا دارد.
اخیرا گفته شده بود که نیوکاسل نیز به دنبال بروزوویچ است و با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود، رقابت برای جذب وی شدید خواهد بود. انتظار می رود منچستر و نیوکاسل در این راه رقبای جدیدی نیز در هفته های آینده پیدا کنند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها