به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ساعت ۰۴:۲۲
کد مطلب : ۳۰۳۱۱۷

لیورپول 2 - 0 اتلتیکو؛ نسخه 20 دقیقه‌ای کلوپ

گروه ورزشی: لیورپول در همان دقایق ابتدایی کار اتلتیکو را تمام کرده و در نهایت با دو گل این تیم را شکست داد.
لیورپول 2 - 0 اتلتیکو؛ نسخه 20 دقیقه‌ای کلوپ
 لیورپول در همان 20 دقیقه ابتدایی دو بار توسط دیگو ژوتا و سادیو مانه به گل رسید و در ادامه و با اخراج فیلیپه از اتلتیکو، شاگردان دیگو سیمئونه قادر به بازگشت نبوده و با شکست انگلیس را به مقصد خانه ترک کردند.
لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق شد به گل اول هم دست یابد. ارسال دقیق ترنت الکساندر آرنولد در شرایطی در دهانه دروازه به دیگو ژوتا رسید که هیچ کس او را مهار نکرده و این بازیکن به راحتی و با ضربه سر دروازه یان اوبلاک را باز کرد.
 

 
لیورپول تسلط خود بر جریان بازی را ادامه داده و در دقیقه 20 به گل دوم هم دست یافت. حرکت از سادیو مانه آغاز شد و ارسال زمینی دوباره آرنولد از سمت راست با ضربه دقیق این ستاره سنگالی از درون محوطه همراه شده و مرسی سایدی ها خیلی زود به گل دوم هم دست یافتند.
دقایقی بعد و روی حرکت محمد صلاح و پاس ترنت آرنولد، این اوکسلید چمبرلین بود که از زاویه ای دشوار فرصت داشت گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه اتلتیکو مادرید به بیرون رفت.
 

 
در دقیقه 36 فیلیپه با خطایی خشن و بی مورد در وسط روی سادیو مانه با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار اتلتیکو برای بازگشت در آنفیلد دشوارتر از قبل شود.
در دقیقه 42 محمد صلاح با گذر از سد هرموسو فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت که ضربه او را یان اوبلاک مهار کرد و در ادامه این دروازه بان اجازه نداد ضربه ژوتا نیز تبدیل به گل شود تا در نهایت مرسی سایدی ها با همان دو گل برتری راهی رختکن شوند.
در همان دقیقه 52 بود که روی پاس عمقی فابینیو این محمد صلاح بود که از سمت راست محوطه در موقعیتی تک به تک با دروازه اتلتیکو قرار گرفت، اما زاویه تنگ شد و در نهایت یان اوبلاک به خوبی عکس العمل نشان داد.
 

 
لحظاتی بعد و روی ارسال از سمت چپ بود که این بار دیگو ژوتا در مرکز محوطه و بدون مدافع بارگیر فرصت داشت گل سوم لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در ادامه جریان بازی کمی آرام شده و اتفاقی روی دروازه ها رخ نمی داد. در دقیقه 74 اتلتیکو مادرید با حرکت هررا از سمت راست می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او به زاویه مخالف با اختلاف کمی به بیرون رفت.
در اوقات اضافی ضربه والی هرموسو راهی به دروازه لیورپول پیدا نکرد و مرسی سایدی ها با همان دو گل اتلتیکو را شکست دادند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها