به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ساعت ۰۴:۳۵
کد مطلب : ۳۰۳۱۲۲
مکالمه جالب سرمربی آتالانتا با سی‌آر سون

گاسپرینی به رونالدو: برو به جهنم!

گروه ورزشی: جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، از صحبت‌های پس از بازی با کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
گاسپرینی به رونالدو: برو به جهنم!
آتالانتا شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در برگامو میزبان منچستریونایتد بود و در حالی که دو بار از حریفش پیش افتاد اما هر دو بار رونالدو موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
شاگردان گاسپرینی در بازی رفت نیز با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما یونایتد بازی را مساوی کرده و در نهایت این بازیکن 36 ساله موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه کرده و سه امتیاز را از چنگ آتالانتا بیرون بیاورد.
گاسپرینی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در حالی که با رونالدو در زمین قدم زده و صحبت می‌کرد دیده شد و در مصاحبه پس از بازی درباره حرف‌هایی که بین او و این ستاره پرتغالی زده شد توضیحاتی را ارائه کرد.
 

 
سرمربی آتالانتا به اسکای ایتالیا گفت:« در آخر بازی با رونالدو حرف زدم. او بازیکنی باورنکردنی است، حتی با این که بعضی افراد از او به عنوان یک مشکل یاد می‌کنند. اما داشتن چنین مشکلی حس خوبی دارد. او به ندرت توپ را خارج از چارچوب می‌زند. نصف اوقات توپ‌هایش وارد دروازه می‌شود و نیمی دیگر از اوقات توپ‌ها مهار می‌شود. من پس از بازی به او گفتم می‌دانی در این شرایط در ایتالیا چه می‌گوییم؟ برو به جهنم!»
 

 
رونالدو با دو گلی که شب گذشته به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان پس از بازگشت به یونایتد را به پنج گل در چهار بازی رساند.
این ملی‌پوش پرتغالی نقش بسزایی در موفقیت تیم اوله گونار سولسشر در لیگ قهرمانان داشته و موفق شده با گل‌هایی که وارد دروازه حریفان کرده، شانس این تیم را برای صعود به مرحله یک هشتم حفظ کند.
این بازیکن در گفتگوی پس از بازی با بی تی اسپورت تایید کرد که تیمش خوش شانس بوده که توانسته با یک امتیاز از این بازی به خانه برگردد. او اظهار داشت:« ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و تا آخر به خودمان باور داریم. این نتیجه خوبی برای ما است. بازی در ابتدا دشوار بود و ما می‌دانستیم که آتالانتا فشار زیادی به ما وارد می‌کند. آنها مربی فوق العاده‌ای دارند و وقتی من در یوونتوس بودم هم بازی برابر آنها دشوار بود. ما در آخر کمی خوش شانس بودیم اما فوتبال همین است.»
در بازی رفت دو تیم، آتالانتا موفق شد در نیمه اول دو گل به ثمر رسانده و به عنوان تیم پیروز به رختکن برود اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و مارکوس راشفورد در دقیقه 53 و هری مگوایر در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاندند. این پایان ماجرا نبود و کریستیانو رونالدو موفق شد باز هم در نقش ناجی سولسشر ظاهر شده و در دقیقه 81 گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه آتالانتا کند. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها