به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۳۰۳۲۰۴

یکه‌تازی یاران جهانبخش در لیگ کنفرانس

گروه ورزشی: فاینورد در غیاب ملی‌پوش ایرانی خود برابر یونیون برلین به برتری رسید.
یکه‌تازی یاران جهانبخش در لیگ کنفرانس
در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا در گروه E تیم فاینورد هلند در شرایطی که علیرضا جهانبخش را جزو فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در المپیا استادیوم به مصاف یونیون برلین آلمان رفت.
یاران جهانبخش که در سه دیدار دور رفت لیگ کنفرانس اروپا یک تساوی و دو برد پیاپی داشتند، در بازی مقابل یونیون برلین موفق شدند روند موفقیت‌آمیز خود را دنبال کنند و یک پیروزی دیگری را جشن بگیرند.
تیم فوتبال فاینورد در دیدار خارج از خانه مقابل یونیون برلین و در حالی که حریف آلمانی‌اش دو اخراجی در لحظات پایانی داد، به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا ۱۰ امتیازی شود و در صدر جدول لیگ کنفرانس اروپا بایستد و در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار بگیرد. 
علیرضا جهانبخش با وجود اینکه در مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند حضور ثابت داشت و در تمرینات قبل از دیدار برابر یونیون برلین شرکت کرده و به آلمان هم رفته بود، به دلیل نامشخصی که احتمالا آسیب‌دیدگی باشد، در لیست این بازی حضور نداشت.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها