به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۰۳۲۳۶

جزئیات سهمیه بنزین جبرانی

جزئیات سهمیه بنزین جبرانی
گروه اقتصادی: تا دو هفته دیگر یعنی پایان آبان ماه امسال همراه با سهمیه بنزین آذر ماه سال ۱۴۰۰ قرار است ۱۰ لیتر بنزین جبرانی نیز به کارت سوخت خودروهای سواری واریز شود.پس از اختلال در سامانه سوخت دولت وعده جبران را داده بود که روز گذشته وزیر نفت جزئیات این برنامه جبرانی را اعلام کرده است.

اوجی گفته است: خوشبختانه امروز تمامی جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند سوخت متصل است و امکان سوخت‌گیری هم به‌طور آزاد و هم از طریق کارت سوخت فراهم است. سهمیه جبرانی بنزین در دولت مصوب شده است که ۱۷ مورد کاربردی دارد و این سهمیه جبرانی در پایان این ماه (آبان) به کارت سوخت وسایل نقلیه واریز خواهد شد.

به گفته او، سهمیه عادی سواری‌های شخصی ۶۰ لیتر در ماه است که در پایان آبان‌ماه، ۷۰ لیتر در نظر گرفته می‌شود. موتورسیکلت‌ها هم که ۵.۶ میلیون کارت فعال دارند به جای ۲۵ لیتر معمول ماهانه، ۳۰ لیتر در کارت سوخت‌شان شارژ می‌شود.طبق اعلام وزارت نفت، به گفته اوجی، مجموع سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای وسائل نقلیه که در پایان آبان‌ماه تخصیص می‌یابد، ۲۵۸ میلیون لیتر خواهد بود.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بنزین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها