به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۰۳۲۸۷

عوامل موفق نبودن والیبال لهستان در المپیک

عوامل موفق نبودن والیبال لهستان در المپیک
گروه ورزشی: سرمربی پیشین لهستان از عوامل موفق نبودن والیبال این کشور در المپیک توکیو پرده برداشت.به گزارش ایسنا، ویتال هینن، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان که از سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از موفق نبودن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال برنز قهرمانی اروپا از سمت خود کنار رفت. هواداران لهستانی از این مربی بلژیکی ۵۲ ساله به عنوان یکی از کاریزماتیک‌ترین مربیان تیم لهستان یاد خواهند کرد. به نظر می‌رسد که هینن خاطرات مثبت زیادی از کار در لهستان دارد.  
 
سرمربی پیشین تیم ملی لهستان در گفت‌وگو با  Sportowy سعی کرد خلاصه‌ای از چهار سال کار خود را در تیم ملی والیبال لهستان بیان کند. او  گفت که ناکامی در بازی‌های المپیک توکیو بر کار او سایه انداخت. هینن از عوامل موفق نبودن در المپیک توکیو پرده‌برداری کرد و علت آن را اشتباهات جزیی بازیکنان، مصدومیت کوبیاک و نداشتن قدرت روحی در مقابل فرانسه برای پیروزی در یک ست دانست.

هینن هم‌چنین گفت: کار در لهستان دوران فوق العاده‌ای در زندگی من بود. وقتی شروع به کار کردم سعی داشتم بازیکنان تیم ملی را دوست داشته باشم.  بازیکنانی که برای مدت طولانی در تیم ملی لهستان حضور داشتند به من گفتند که بهترین زمان برای آن‌ها در تیم ملی بوده است.  

او با بیان این صحبت‌ها نتیجه گرفت که حرف‌های بازیکنان باتجربه لهستان بزرگ‌ترین تعریف ممکن درباره او است. هینن ادامه داد: من به غروری که در کشور خود دارید حسادت می‌کنم و از حمایتی که بعد از بازی‌ها از تیم ما کردید بسیار سپاسگزارم.
با این حال، یک ویژگی لهستانی وجود دارد که توجه هینن را به خود جلب کرد. هینن گفت: من هم به خوبی یاد گرفتم که کلمه " ناله کردن و شکایت" به چه معناست و شما واقعاً در شکایت کردن قوی هستید! من همیشه به شما می‌گویم کمی بیش‌تر لبخند بزنید، زیرا گاهی اوقات شما آن لبخند را فراموش می‌کنید و ترجیح می‌دهید از یکدیگر شکایت و ناله کنید.  

به گزارش سایت لهستانی هینن در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته و بر زندگی خانوادگی خود تمرکز دارد.
به گزارش ایسنا، در دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک در مهم‌ترین رقابت‌ تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت.  این دیدار بسیار حساس دنبال می‌شد چرا که هر تیم در صورت باخت از المپیک حذف می‌شد و در نهایت تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.  
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها