کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصمیم خاص رونالدو برای زندگی شخصی‌اش

15 آبان 1400 ساعت 9:30


گروه ورزشی: نشریه انگلیسی «سان» فاش کرد، کریستیانو رونالدو بعد از این که خبر از تولد فرزندان دوقلوی خودش داد، تصمیم گرفته تا بعد از بازنشستگی در شهر منچستر بماند.چند روزی می‌شود که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد خبر از تولد دوقلوهای جدیدش داد و عکسی همراه جورجینا رودریگس نامزدش منتشر کرد تا بگوید خانواده‌شان ۸ نفره خواهد شد.
 

حالا نشریه «سان» در خبری اختصاصی فاش کرد که رونالدوی ۳۶ ساله تصمیم جدیدی برای زندگی‌اش گرفته است. منبعی آگاه در این مورد گفته است: «کریستیانو در سرتاسر جهان زندگی کرده، اما همیشه انگلیس در قلب او جایگاهی ویژه داشته است. او شمال‌غرب انگلیس را دوست دارد و به‌دنبال یافتن یک مکان دائمی است که بعد از بازنشستگی بتواند آن را خانه‌اش بنامد.»

رونالدو که فعالیت‌های تجاری مختلفی در شهرهای بسیاری در اروپا دارد، اخیراً در بریتانیا هم فعالیت‌های جدیدی را شروع کرده و در حال احداث جدیدترین شعبه هتل‌های نجیره‌ای‌اش در شهر منچستر است. این منبع افزود: «کریستیانو هنوز اعتقاد دارد که حداقل ۲ یا ۳ سال دیگر از بازی کردنش باقی مانده، اما او همیشه به آینده چشم دارد.»

دو ماه پیش نشریه سان فاش کرده بود که رونالدو می‌خواهد در منچستریونایتد بازنشسته شود تا مربی پسرش کریستیانو جونیور در آکادمی شیاطین‌سرخ باشد.حالا به نظر می‌رسد تصمیم قطعی رونالدو گرفته شده و او نه به آمریکا خواهد رفت و نه به مادرید، تورین یا حتی زادگاهش مادیرا بازمی‌گردد بلکه به‌دلیل شرایط خانواده و زندگی‌اش در منچستر می‌ماند.


کد مطلب: 303413

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/303413/تصمیم-خاص-رونالدو-زندگی-شخصی-اش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir