به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۰۳۴۴۰
روسای جمهور صاف و ساده بگویند که توان برآورده کردن برخی وعده‌ها را ندارند

انتصابات فامیلی به ضرر رئیسی است

انتصابات فامیلی به ضرر رئیسی است
گروه سیاسی: یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وعده‌های کاندیداها در انتخابات از جمله نمایندگان و روسای رئیس‌جمهور و یا سایر نامزدهای انتخابات، دیگر یک شعار بیش نیست و تحقق این وعده‌ها کار بسیار دشواری شده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ناصر قوامی، درباره اهمیت ارائه گزارش ۱۰۰ روزه فعالیت دولت از سوی رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه در همه دولت‌ها برخی وعده‌هایی می‌دهند و می‌خواهند کاری انجام دهند که نمی‌شود.
این نماینده پیشین مجلس شورای تاکید کرد: ظرف ۱۰۰ روز نمی‌شود حرکاتی انجام داد که موجب رضایت مردم و قانع شدن آنان شود، به هیچ عنوان امکان ندارد ظرف ۱۰۰ روز بتوان کاری انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه وعده‌های کاندیدا‌ها در انتخابات از جمله نمایندگان و روسای رئیس‌جمهور و یا سایر نامزد‌های انتخابات، دیگر یک شعار بیش نیست و تحقق این وعده‌ها کار بسیار دشواری شده است.قوامی ادامه داد: قبل از انقلاب من مسائل سیاسی را تعقیب می‌کردم؛ بگذارید مثالی برای شما بزنم زمانی که انتخابات مجلس در قزوین برگزار می‌شد، یک نماینده‌ای حرفش این بود که آب را از شاهرود به این شهر می‌آورد در صورتی که برای این کار باید یک تونلی به طول ۲۶ کیلومتر می‌زدند که با توجه به امکانات آن موقع آسان نبود، زمانی که این آقا نماینده شد، به واسطه مشکل آب شاهرود، باغش با خشکسالی روبرو شد. آقای نماینده به شهردار نامه زد که ۲ الی ۳ تانکر آب به ما بدهید تا باغ از خشکسالی در بیاید شهردار هم پایین همان نامه نوشت هر موقع آب به شاهرود آمد، ما این تانکر‌ها را به شما می‌دهیم، حرفم این است که برخی از وعده‌ها پایگاه اساسی ندارد.

وی یادآور شد: انتخابات هم محل وعده‌هاست، اما نباید وعده‌هایی بدهیم که نتوانیم آن‌ها را محقق کنیم.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به شخصه به دولت آقای رئیسی امیدوار نیستم، اما باید وقت و مهلت داد، حالا قضاوت درباره عملکرد دولت زود است این‌که بگوییم آقای رئیسی چه کاری کرده و یا نکرده است یک مقداری برای این حرف‌ها باید دست نگه داشت، از سوی دیگر آن‌ها هم باید بیایند صاف و ساده بگویند که این شعار بوده، اما نتوانستیم عملیاتی‌اش کنیم توان برآورده کردن برخی از وعده‌ها را نداریم.

وی خاطرنشان کرد:، اما در این میان آن چیزی که من را بسیار نگران کرده است انتصابات فامیلی است، آقای رئیسی باید توجه کند که این اقدامات به ضرر شخص اوست ایشان شاید در فشار قرار می‌گیرد، اما باید مقاومت کند، نباید زیر بار انتصابات فامیلی برود.قوامی گفت: باید یک مقداری به این مسائل توجه شود و کاری مخالف با آنچه که وعده داده‌اند، صورت نگیرد که این‌ها به ضرر آقای رئیسی است.

وی افزود: من آقای رئیسی را می‌شناسم ایشان آدمی کاملاً منضبط هستند و در دستگاه قضا با وی همکار بودم و می‌دانم که چه خصوصیاتی دارند، بنابراین از ایشان می‌خواهم به این انتصابات توجه کنند و زیر بار نروند؛ چراکه این دست اقدامات به نفع آقای رئیسی و مردم نیست و منافع ملی را باید حفظ کرد، اما این انتصابات درست نیست.
برچسب ها: سیدناصر قوامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها