به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۰۳۴۶۶
میرزایی:

این شکست را با قهرمانی جبران خواهیم کرد

این شکست را با قهرمانی جبران خواهیم کرد
گروه ورزشی: بازیکن تیم سپاهان در مورد شکست مقابل ذوب آهن و اتفاق تلخ بازی روز گذشته صحبت کرد.رضا میرزایی در خصوص دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن و شکست این تیم اظهار داشت: دربی‌های اصفهان همیشه دیدارهای جذاب و حساسی هستند و تماشاگر پسند از آب در می‌آیند چرا که تحت هر شرایطی بدون نگاه به جدول و جایگاه های دوتیم، هر دو طرف برای برد به زمین می‌آیند و این دیدار هم همانطور که دیدید همینگونه بود و سوای اینکه نتیجه بازی به نفع ما نبود بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی در مورد شکست سپاهان در این دیدار گفت: متاسفانه روز، روز سپاهان نبود و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به هر حال هر تیمی ممکن است یک روز در شرایط ایده آل همیشگی نباشد و سپاهان هم از این قائده مستثنی نیست ولی هواداران از ما همیشه انتظار برد و نتایج خوب دارند و خواسته آنها هم به حق است. من به شخصه بابت این باخت از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم نتیجه این بازی جبران شود و قول می‌دهم در پایان فصل سپاهان قهرمان خواهد شد.

بازیکن تیم سپاهان در مورد حضورش در زمین به جای اسماعیلی‌فر توضیح داد: متاسفانه دانیال مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد و تشخیص کادر فنی این بود که من به جایش وارد میدان شوم. شاید همه من را به عنوان یک بازیکن هجومی بشناسند ولی تجربه بازی در دفاع راست را هم در فولاد و در همین سپاهان بارها داشته‌ام و هرجا کادرفنی صلاح بداند می‌توانم به تیم کمک کنم در خدمتم.

میرزایی در پایان با اشاره به درگذشت هوادار سپاهان به دلیل حادثه پیش از بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خیلی خیلی تخلی بود و من واقعا از این خبر حسابی ناراحت و شوکه شدم. فوتبال اصلا ارزش ندارد جان یک انسان به خطر بیافتد. آقای نویدکیا دو سال است دارد خواهش می‌کند که هواداران با موتور همراه اتوبوس تیم نیایند و دلیلش همین اتفاقات ناراحت کننده بود. روح هوادار عزیز سپاهان شاد باشد و خدا به خانواده اش صبر بدهد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در فوتبال نباشیم.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: سپاهان اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها