به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۰۳۵۴۷

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور
گروه جامعه: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور خبر داد.سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از تردد روان در اکثر جاده‌های کشور است؛ به طوری که به جز ترافیک پرحجم اما روان که در  آزادراه کرج - قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری،  آزادراه قزوین - کرج در حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج - تهران در محدوده پل کلاک گزارش شده در دیگر محورها حجم ترافیک نیز عادی است.  
 
وی اضافه کرد:‌ دو محور شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر نیز همچنان و تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.  شیرانی درباره وضعیت جوی در جاده‌ها نیز به ایسنا گفت:‌ گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر برف و باران در برخی از محورهای استان های قزوین، البرز، مازندران، تهران و مرکزی گزارش شده است. از این رو لازم است رانندگان حتما تجهیزات مربوط به رانندگی در شرایط برفی نظیر زنجیر چرخ و ... را به همراه داشته باشند.  

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود:‌ همچنین در برخی از محورهای استان‌های گیلان، زنجان، همدان، قم، سمنان، اصفهان، یزد و کرمان نیز بارش باران گزارش شده است.  وی به رانندگان توصیه کرد که اولا تا جایی که ممکن است از انجام سفرهای غیرضروری در شرایط جوی فعلی پرهیز کنند و اگر مجبور به سفر هستند حتما در حین رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.  
برچسب ها: بارندگی جاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها