به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۰۳۵۵۵

لاپورتا: بارسا در پی پرورش برنده توپ طلاست

گروه ورزشی: خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از تلاش این باشگاه برای پرورش بازیکنی خبر داد که برنده توپ طلا باشد.
لاپورتا: بارسا در پی پرورش برنده توپ طلاست
 جدایی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پیوستن این بازیکن به پاری سن ژرمن ضربه بزرگی به این تیم زد و شرایط را برای آنها در داخل و بیرون از زمین دشوار کرد.
مدیران این باشگاه در نهایت و پس از فراز و نشیب‌های فراوان این فصل تصمیم گرفتند که به همکاری با رونالد کومان خاتمه دهند و ژاوی هرناندز را این بار به عنوان مربی به نوکمپ برگردانند تا شاید شرایط را برای آنها بهبود ببخشد.
لاپورتا روز گذشته در جریان بازدیدش از ساختمان شهرداری مارین گفت که باشگاه بارسلونا در تلاش است تا پس از جدایی لیونل مسی، بازیکن دیگری را برای دریافت توپ طلا پرورش دهد.
 

 
موندو دیپورتیوو خبر داده که لاپورتا در جریان حضورش در مارین گفت:« قرارداد ژاوی در آستانه امضا شدن است و فقط 95 درصد از کار باقی مانده است. او مربی بارسلونا خواهد بود. ما استعداد بسیاری در تیم و در بین جوانان داریم. در این باشگاه در تلاش هستیم تا برنده دیگری برای توپ طلا پرورش دهیم.»
بر اساس ادعای این روزنامه اسپانیایی، او همچنین به این نکته اشاره کرده که قصد دارد سه بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به ترکیب تیمش اضافه کند تا شرایط را برای ژاوی بهتر از قبل کند.
در حالی که انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا در آن زمان از سوی این باشگاه به طور رسمی اعلام نشده بود، اصرار خبرنگاران نیز تاثیری نداشت و لاپورتا حاضر نشد درباره این موضوع صحبتی را مطرح کند.
برچسب ها: لاپورتا بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها