به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۰۳۵۶۳

بهترین فرصت پرسپولیس برای عقب نماندن از رقبا

گروه ورزشی: در حالی که روز اول هفته چهارم با نتایج غیرمنتظره به پایان رسید ممکن است شاهد صدرنشینی آلومینیوم و حتی گل‌گهر باشیم.
بهترین فرصت پرسپولیس برای عقب نماندن از رقبا
هفته چهارم با متوقف شدن دو تیم مدعی استقلال و سپاهان شروع شد و با شکست سپاهان در دربی اصفهان و توقف استقلال مقابل فجر بهترین فرصت برای پرسپولیس مهیا شده که شکست هفته گذشته‌اش را جبران کند و به جمع سه تیم برتر لیگ برگردد.
 
*شگفتی آلومینیوم ادامه دار می‌شود؟
تنها تیم لیگ بیست و یکم که هیچ گلی دریافت نکرده آلومینیوم رسول خطیبی است‌. این تیم پس از یک تساوی و دو برد امروز فرصت دارد با پیروزی مقابل مس، هم امتیاز با استقلالِ صدرنشین شود. مسی‌ها که دو بازی انجام داده و امتیازی نگرفته‌اند انگیزه بالایی برای پایان دادن به ناکامی‌هایشان در کرمان دارند.
 
*علیمنصور صنعت را از قعر نجات می‌دهد؟
صنعت نفت آبادان از سه بازی گذشته سه باخت نصیبش شده؛ هیچ گلی نزده و شش گل خورده. این تیم امروز در ساری میهمان نساجی الهامی است که تیم با کیفیتی نشان داده است. منصوریان پس از سه هفته با پایان بیماری‌اش به نیمکت صنعت برگشته و باید دید طلسم تیمش در گل‌زنی و کسب امتیاز شکسته می‌شود یا خیر. نساجی نیز از سه بازی گذشته چهار امتیاز گرفته و وضعیت نسبتا خوبی دارد.
 
*نبرد تمام خوزستانی با جدال ویسی و فراز
در دیگر دیدار هفته چهارم نفت مسجد سلیمان از فولاد خوزستان میزبانی می‌کند. دو تیم خوزستانی که هر کدام انگیزه‌های خاص خود را دارند. فولادی‌ها پس از دو شکست هفته قبل مس را شکست دادند و نفت مسجدسلیمان نیز پدیده مشهد را شکست داد و چهار امتیازی است. قهرمان جام حذفی فصل قبل نمی‌خواهد پایین جدول بماند و این کار را برای فراز کمالوند و شاگردانش سخت خواهد کرد.
 
*بهترین فرصت یحیی برای جبران شکست
نتایج این هفته طوری رقم خورده که بهترین موقعیت برای پرسپولیسی‌ها فراهم است تا شکست مقابل آلومینیوم را جبران کنند. سرخ‌ها از گل گهر سیرجان پر مهره میزبانی می‌کنند و اصلا دلشان نمی‌خواهد امتیازی از تهران خارج شود. گل گهر هفت امتیازی است و حتی شانس صدر نشینی دارد اما قرمزها در پی کسب نهمین امتیاز خود هستند تا با فاصله نزدیک به دیگر رقبا به تعطیلات فیفادی بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها