به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۰۳۵۹۳

با ویژگی جدید توئیتر راحت تر جستجو کنید

با ویژگی جدید توئیتر راحت تر جستجو کنید
گروه فناوری:ویژگی جدید توئیتر یک جستجوی اختصاصی برای توئیت‌ های فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد.اغلب، جستجو برای یک توئیت خاص در توئیتر ممکن است دشوار باشد. اما به تازگی یک ویژگی جدید در توئیتر، به کاربران این امکان را می‌دهد که توئیت‌ها را راحت‌تر پیدا کنند. این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا موجود است و فقط کاربران منتخب به آن دسترسی دارند.

ویژگی جدید جستجوی توئیتر در حال حاضر برای کاربران iOS در دسترس است و کاربران اندروید ممکن است این ویژگی را در به‌ روز رسانی آینده دریافت کنند و نماد جستجوی اختصاصی را در حساب توئیتر خود ببینند. هدف از قابلیت جدید جستجوی توئیت اختصاصی، این است که یافتن توئیت‌ها را آسان‌تر و ساده‌تر کند.ویژگی جدید توئیتر به کاربران کمک می‌کند تا توئیت‌های مورد علاقه خود را پیدا کنند. کاربران برای یافتن توئیت‌های مورد علاقه خود باید روی نماد جستجو کلیک کنند.

ویژگی جدید جستجوی توئیتر برای یافتن توئیت‌های مرتبط با یک مکان بسیار مفید است. این ویژگی همچنین برای یافتن توئیت‌های فردی در مورد یک موضوع مرتبط نیز بسیار کاربردی است.برای کار با این ویژگی فقط کافی است: توئیتر را باز کنید و حساب توئیتر موردنظر را جستجو کنید، سپس نماد جستجو را در گوشه سمت راست بالای صفحه پیدا خواهید کرد که در کنار منوی سه نقطه قرار دارد. در مرحله بعد، کلمات کلیدی را که می‌خواهید توئیت‌های آن را پیدا کنید، در دکمه جستجو تایپ کنید.
برچسب ها: توییتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها