به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۰۳۷۷۴

اشپیتیم آرفی: فشار روی پرسپولیس دوبرابر است

گروه ورزشی: اشپییم آرفی می‌گوید که وضعیت آکادمی پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد.
اشپیتیم آرفی: فشار روی پرسپولیس دوبرابر است
اشپیتیم آرفی درباره وضعیت آکادمی پرسپولیس اظهار داشت: محسن خلیلی چهار ماه است مدیر فنی آکادمی شده و توانسته در این چهار ماه خیلی از مسائل تیم های پایه مثل لباس بازیکنان، توپ، لوازم ورزشی که لازم است را حل کند. اما متاسفانه تا باشگاه تصمیم گرفت و محسن خلیلی و مربی جدید را انتخاب کرد، دیر شد و بازیکنان خوبی که در چهار رده تیم های پایه بودند به تیم های دیگر رفته بودند و ما مجبور بودیم به سختی بازیکن پیدا کنیم و با این وضعیت، شرایط تیم سخت است.
وی ادامه داد: هشتاد درصد نونهالانی که در تیم من حضور دارند بچه های شهرستان هستند. بچه هایی که در ۱۳-۱۴ سالگی شهر و پدر و مادرشان را رها کرده‌اند و خودشان را به کمک خانواده‌شان در تهران جا کردند و مدرسه پیدا کردند و ما هم از طرف باشگاه روی کار مدرسه زوم کردیم که اینجا عقب نیفتند و باید این بچه ها درک کنیم. بچه ای که در ۱۳-۱۴ سالگی از شهرستان بیاید، زمان می‌برد تا راه بیفتند و خودشان را پیدا کنند ولی بچه های خوبی هستند. بازیکنان خوبی پیدا کردیم و توانستیم در سه چهار ماه روی آنها کار کنیم و کارهای تاکتیکی را به آنها یاد بدهیم و روز به روز هم بهتر می‌شوند.
مربی تیم نونهالان پرسپولیس درباره عملکرد این تیم توضیح داد: نتیجه بازی ها طوری نبود که ما می‌خواستیم. ما از پنج بازی دو مساوی دارم، دو باخت دادیم و یک برد داریم اما عملکرد تیم من را امیدوار کرد. ما دو مساوی ۱-۱ مقابل استقلال و پیکان داشتیم ولی در این دو بازی ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم حتی مقابل استقلال ما ده نفره بودیم و در دقیقه آخر موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم ببریم. در این دو بازی بدشانسی آوردیم اما بچه ها روز به روز حرفه ای تر می‌شوند. 
وی افزود: ما بچه هایی را جمع کردیم که تا الان چنین امکاناتی نداشتند و این تیم را تا الان از دور دیده‌اند. بچه ها روز به روز قدم به قدم جلو می‌روند و بهتر می‌شوند.
آرفی در خصوص عملکرد تیم بزرگسالان پرسپولیس عنوان کرد: من آدمی هستم که همه شرایط را می‌بینم و درک می‌کنم. اگر بخواهم از طرف تماشاچی و لیدر باشگاه نگاه کنم ناراحت می‌شوم اما از طرف دیگر از نظر خودم هیچکس حق ناراحتی ندارد. باشگاهی که الان پنج سال قهرمان شده و دوبار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده و به این خوبی بازی کرده و امتیازات خوبی گرفته و هر سال بهترین بازیکنان را از دست داده است‌. هر کسی مربی بود تلاش کرده و الان هم یحیی تلاش کرده بازیکن خوب و جدید بیاورند.
بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: ما باید مربی را هم درک کنیم. تیم پرسپولیس برای سایر تیم ها یک هدف بوده و همه تیم ها مقابل پرسپولیس محکم بازی کردند و بعد از پنج قهرمانی این فشار دو برابر شده است. الان در لیگ ایران فقط پرسپولیس هدف است و قبلا سپاهان و تراکتور و استقلال بودند اما الان وقتی یک تیم پنج سال متوالی قهرمان شده، همه تیم ها به این باشگاه حمله می‌کنند.
آرفی در پایان گفت: من از طرفداران پرسپولیس خواهش می‌کنم روی باشگاه و تیم فشار نیاورند‌. در باشگاه وضعیت مدیرعامل مشخص نیست و در بحث فنی که ربط به بازیکن و مربی دارد و این را باید درک کنیم و به تیم کمک کنیم. اینکه شروع کنیم و بگوییم بازیکن خوب نداریم و بازی از دست دادیم فایده ای ندارد. ما هر سال بازیکن از دست دادیم و بازیکن جدید آوردیم و باید به آقا یحیی و کادرفنی فرصت بدهیم با بازیکنان کار کنند و مطمئن باشید آخر لیگ باشگاه پرسپولیس یکی از تیم هایی مدعی قهرمانی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها