به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۰۳۷۷۷

زمان بازگشت راموس به ترکیب PSG معلوم شد

گروه ورزشی: ممکن است تا چند هفته دیگر شاهد بازگشت سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن به میادین باشیم.
زمان بازگشت راموس به ترکیب PSG معلوم شد
 سرخیو راموس در فصل تابستان امسال به پاری سن ژرمن پیوسته و به دوران حضور 16 ساله خود در رئال مادرید پایان داد. اما استمرار آسیب دیدگی قدیمی این بازیکن باعث شده راموس تا امروز حتی یک بار هم با لباس این تیم حضور پیدا نکند. حتی نشریه لو پاریزین این هفته مدعی شد داد پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد سرخیو راموس به دلیل مصدومیت های متوالی این بازیکن او است.
 

 
اما حالا همین نشریه فاش کرد راموس پس از مصدومیت طولانی مدت از ناحیه ساق پا و دوری از میادین، هفته آینده تمرینات خود را در قالب گروهی و در کنار دیگر بازیکنان در کمپ تمرینی پاری سن ژرمن آغاز خواهد کرد. البته علیرغم بازگشت او به تمرینات، هواداران پاری سن ژرمن حداقل تا اواخر ماه نوامبر شانسی برای تماشای بازی سرخیو راموس در لباس تیم مورد علاقه خود نخواهد داشت. 
این مدافع اسپانیایی که شش ماه است که در مسابقه ای رسمی به میدان نرفته، ممکن است در بازی خانگی پاری سن ژرمن مقابل نانت در تاریخ 20 نوامبر قادر به حضور در ترکیب باشد. اگر راموس این آزمون را در شرایط فیزیکی مناسبی پشت سر بگذارد، چهار روز بعد در دیدار حساس مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد. البته تا امروز چند تاریخ در مورد بازگشت احتمالی سرخیو راموس تعیین شده که هیچ کدام فرجامی نداشته و باید دید این بار سرنوشت ستاره سابق رئال مادرید چه خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها