به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۰۳۷۹۲

تغییر جدید و شگفت انگیز واتس‌اپ

تغییر جدید و شگفت انگیز واتس‌اپ
گروه فناوری:توسعه‌دهندگان واتساپ به تازگی قابلیت Communities را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا محتوای گروه‌های خود را همچون کانال‌ها چیدمان کنند. براساس گزارش‌ها، به تازگی توسعه دهندگان پیام رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیت Communities هستند. گفته شده قابلیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای گروه‌های خود را همچون کانال‌ها در یک Discord چیدمان کنند.
 
انتظار می‌رود مدیران بتوانند از طریق پیوند انجمن، کاربران جدیدی را به گروهای خود دعوت کرده و سپس شروع به ارسال پیام کنند. WABetaInfo درباره امنیت‌ چت‌ خاطرنشان کرد که پیام‌های ارسال شده به گروه رمزگذاری می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد که این قابلیت جدید  باعث تغییر چیدمان داخلی گروه‌های واتساپی شود.

همانطور که WABetaInfo اشاره می‌کند، آیکون‌های انجمن مربع‌هایی با گوشه‌های گرد خواهند بود، قالبی که واتساپ به اشتباه آن را در ماه اکتبر فعال و سپس به سرعت غیرفعال کرد.  هنوز هیچ صحبتی درباره زمان عرضه رسمی قابلیت جدید  این شبکه اجتماعی منتشر نشده است.

براساس گزارش‌ها توسعه دهندگان واتساپ با افزودن قابلیت Communities، در تلاش هستند تا شکاف بین پیام‌ رسان‌های دیگر مانند Telegram و Signal را کاهش دهند. در اوایل سال جاری، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتساپ باعث سردرگمی کاربران در مورد آنچه که با شرکت مادر فیسبوک به اشتراک می‌گذارد، ایجاد کرد و باعث مهاجرت گسترده کاربران به سایر برنامه‌ها شد. گفتنی است که ماه گذشته واتساپ به همراه کل شبکه برنامه‌های فیسبوک از کار افتاد و تلگرام ۷۰ میلیون کاربر به دست آورد.
برچسب ها: واتس اپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها