کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ونتزیا 3-2 آاس رم، سقوط آزاد با مورینیو

16 آبان 1400 ساعت 18:03

گروه ورزشی: رم در ادامه نتایج پرنوسانش امروز در زمین ونتزیای قعر جدولی شکست خورد.


آاس رم با هدایت ژوزه مورینیو پس از تساوی خانگی در لیگ کنفرانس اروپا برابر حریف نروژی امروز از هفته 12 سری آ میهمان ونتزیا بود. تیم تازه صعود کرده که در رده 18 قرار داشت. رم نیز با 19 امتیاز تیم پنجم جدول بود و به برد در این بازی نیاز مبرم داشت.
رمی ها خیلی زود و در دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دیدند. روی ارسال آرامو، این ماتیا کالدارا بود که با ضربه سری دقیق دروازه رم را باز کرد تا ونتزیا در عین ناباوری 1-0 پیش بیفتد.
 

 

 
این گل واکنش رمی ها را به دنبال داشت ولی برای ثبت گل تساوی تا دقیقه 43 انتظار کشید. شومودوروف بود که توانست روی همکاری آبراهام و پلگیرینی ودر شلوغی جلوی دروازه، با شوت پای راست، گل تساوی را بزند.
 


4 دقیقه بعد گل دوم رم نیز به ثمر رسید. زننده این گل تامی آبراهام بود. ستاره انگلیسی روی پاس خوب شومودوروف ابتدا توپ را با سینه کنترل کرد و سپس با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند. او توانست رم را در نیمه اول برنده به رختکن بفرستد.
 

 
میزبان دقیقه 65 به یک ضربه پنالتی دست یافت و توسط آرامو موفق به زدن گل تساوی شد و از همان لحظه نیز ورق برگشت.
9 دقیقه بعد ونتزیا شگفتی را کامل کرد و به گل سوم رسید. روی پاس عمقی آمپادو بود که اوکرکا در مصاف تک به تک، توانست کار را تمام کرده و حساب کار را 3-2 کند.
 

 
حملات رم در ادامه نتیجه ای نداشت و رم با نتیجه 3-2 مغلوب شد.


کد مطلب: 303804

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/303804/ونتزیا-3-2-آاس-رم-سقوط-آزاد-مورینیو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir