به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۳۰۳۸۱۳

۵۷ هزار تماشاگر شاهد یکی از جذاب‌ترین دربی‌های دنیا

گروه ورزشی: 57 هزار تماشاگر دیدار امشب میلان و اینتر را از نزدیک در سن‌سیرو تماشا خواهند کرد.
۵۷ هزار تماشاگر شاهد یکی از جذاب‌ترین دربی‌های دنیا
امشب شاهد یکی از جذاب‌ترین دربی‌های دنیای فوتبال خواهیم بود؛ جایی که تیم های دوم و سوم جدول رده بندی رقابت های سری آ یعنی میلان و اینتر دربی دلامادونینا را برگزار خواهند کرد که قطعاً با توجه به فرم خوب دو تیم باید انتظار بازی جذابی را داشت.
نکته قابل توجه درباره دربی امشب به تماشاگران حاضر در سن سیرو برمی‌گردد. جایی که گفته شده 57 هزار تماشاگر از نزدیک دیدار میلان و اینتر را تماشا خواهند کرد. بر اساس گزارشی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده نمی‌توانیم شاهد پر شدن ورزشگاه باشیم اما بر اساس توافق انجام شده بین میلان و اینتر 75 درصد ظرفیت سن سیرو پر خواهد شد.
 

 
آخرین باری که دو تیم شهر میلان در مقابل هواداران به مصاف هم رفتند، به دربی 9 فوریه 2020 برمی‌گردد؛ تنها حدود یک ماه قبل از اعلام وضعیت اضطراری بهداشت جهانی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا که به سرعت باعث شد فوتبال در استادیوم های خالی و بدون تماشاگران برگزار شود.
حالا تماشاگران دوباره بازگشته اند و بعد از اینکه دو تیم در دربی گذشته مجبور شدند در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنند، حالا می توانند دوباره مقابل هواداران خود به میدان بروند. محدودیت ها هنوز به طور کامل برداشته نشده اما همانطور که گفته شد 57 هزار نفر از نزدیک دربی میلان را تماشا خواهند کرد، این در حالی است که ظرفیت کامل سن سیرو 76 هزار نفر است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها