به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۳۰۳۸۸۳

علت افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه

علت افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه
گروه اقتصادی: مشاهدات از بازار تلفن همراه نشان می‌دهد با نوسان قیمت دلار، قیمت همه انواع گوشی‌های سامسونگ و شیائومی، ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان گران شد.

علت افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه
قیمت گوشی تلفن همراه در حالی طی چند هفته اخیر ثابت بود که روز گذشته با نوسان قیمت دلار، شروع به گران شدن کرد.یکی از فروشندگان بازار چارسو به اقتصاد ۲۴ گفت: این گرانی مربوط به گوشی‌های پرطرفدار و البته برند‌های شیائومی و سامسونگ است.

قیمت پرچمداران سامسونگ در بازار
گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در بازار ازجمله گلکسی S۲۱ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا روز گذشته بیش از ۵۰ هزار تومان گران شدند. این گوشی‌ها بین ۲۴ تا ۲۵ میلیون تومان در نوسان اند.شیائومی پرچمدار خاصی در بازار هم اکنون ندارد. شیائومی Mi ۱۱ آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حدود ۲۰ میلیون تومان است که روز گذشته ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت گوشی‌های پرفروش در بازار
مدل‌های پرفروش سامسونگ در بازار گلکسی A۵۲ و گلکسی A۷۲ است که مسلط به ۵G است، اما این تکنولوژی هنوز در ایران کارایی ندارد.قیمت A۵۲ سامسونگ ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که روز گذشته ۵۰ هزار تومان گران شد. گلکسی A۷۲ سامسونگ ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که این مدل هم گران شد. شیائومی نوت ۱۰ نیز در حالی در گروه پرطرفداران بازار است که ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.
مرجع : اقتصاد 24
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها