به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۰۳۹۰۴
روشن:

استقلال هنوز از نظر تاکتیکی مشکل دارد

استقلال هنوز از نظر تاکتیکی مشکل دارد
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال از نظر قدرت بدنی مشکلی ندارند، اما از لحاظ تاکتیکی ضعف دارند. حسن روشن درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال در این فصل خوب می‌دود. تیم منصوریان هم خوب بود، اما از لحاظ بدنی ضعیف بود. وقتی شفر آمد، بدنسازی خوبی انجام شد و به همین دلیل هم جام حذفی را بدست آوردند.
 
وی افزود: در حال حاضر استقلال از نظر قدرت بدنی و بدنسازی مشکلی ندارد، اما از لحاظ تاکتیکی ضعف دارد. باید تا آنجا که می‌شود نیم ساعت آخر تمرینات فوتبال ۶ نفره بگذارند تا بازیکنان به هماهنگی برسند. تیم استقلال جوان و خوب است، هماهنگ که هم شود، بهتر هم می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی استقلال با فجر تصریح کرد: استقلال در این بازی، باید ۴ گل می‌زد و به راحتی می‌برد، اما کم‌تجربگی بازیکنان در مدیریت بازی باعث شد در دقیقه ۹۵ گل بخورد. باید مدیریت بیرون و داخل زمین حواسشان به بازی باشد. اهمیت ندادن به شرایط مسابقه و از دست دادن موقعیت‌ها زیاد بود؛ بازیکنان متوجه نبودند ممکن است دیگر این موقعیت‌ها پیش نیاید.

روشن در پایان درمورد بازیکنان خارجی جذب شده خاطر نشان کرد: دو بازیکن خارجی چون تازه آمده‌اند هنوز با تیم هماهنگ نیستند. دفاع هنوز هماهنگ نیست و لوزی دو دفاع وسط و هافبک دفاعی همخوانی ندارد. چنانچه این ایرادات درست شود استقلال به راحتی می‌تواند برنده باشد. اکثر بازیکنان جوان هستند و بهترین زمان برای پیاده کردن تفکرات مربیان است. بازیکن جوان که باشد، مثل کاغذ سفید می‌ماند و به راحتی می‌توان با آنها کار کرد.
مرجع : میزان
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها