به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۰۳۹۲۰

بررسی کاربردهای نانواکسیدروی در صنایع

بررسی کاربردهای نانواکسیدروی در صنایع
گروه علمی: از سوی ستاد نانو برنامه لایو اینستاگرامی با موضوع «تولید و کاربرد نانواکسیدروی و انواع سیلیکات‌ها» برگزار خواهد شد.به گزارش ایسنا، در صفحه اینستاگرام ستاد نانو، در شامگاه چهارشنبه ۱۹ آبان گفت‌وگوی زنده با دکتر خلیل بیکی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو با موضوع "تولید و کاربرد نانواکسیدروی و انواع سیلیکات‌ها" برگزار خواهد شد.
 
این شرکت در زمینه تحقیـق، توسعـه و تولیـد نانـومـواد و مواد معـدنی پیشرفتـه فعالیت می‌کند و توانسته است محصولات فناورانه و نوآورانـه را در مقیاس صنعتی تولید کند و در همین راستا موفق به اخـذ مجـوز دانش بنیـان و فنـاوری و گواهینامه‌های نانـو مقیاس شده است. همچنین این شرکت، در جهت تولید و تأمین محصولات با استفاده از حداکثـر توان داخلی، موفق به کسب تأییدیه‌های صنعتی و رضایت مشتریان ازصنایـع لعاب، کاشی وسرامیک، رنگ و حوزه‌های آنتـی باکتریال شده است.

تولید نانو اکسید روی یک سرمایه گذاری دانش بنیان است؛ چرا که دارای خواصی چون پایداری شیمیایی بالا، ثابت دی‌الکتریک‌پایین، فعالیت کاتالیزوری بالا، جذب نور فروسرخ و فرابنفش و ضدباکتری و ضد قارچ است. برخی از کاربردهای این محصول شامل استفاده در پارچه و البسه به عنوان یک ترکیب ضد قارچ و ضد باکتری، استفاده در صنایع لاستیک، پلاستیک‌سازی و لعاب‌ کاشی و سرامیک، استفاده در صنایع رنگ به عنوان رنگ‌های عایق حرارتی، استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی مانند برخی از پمادها و … است.به نقل از ستاد نانو، نانو اکسید روی تولیدی این شرکت در صنایع مختلف رنگ، کاشی، پوشاک، لوازم التحریر و پلیمر تست شده و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.
برچسب ها: نانو ذرات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها