به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۳۰۴۰۷۵

پاسخ لاپورتا به درخواست ژاوی؛ پیام دریافت شد

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با عثمان دمبله انجام خواهد داد.
پاسخ لاپورتا به درخواست ژاوی؛ پیام دریافت شد
 بعد از جدایی نیمار از بارسلونا در تابستان 2017 و انتقال این ستاره فرانسوی به پاری سن ژرمن، باشگاه کاتالانی برای جذب جانشین او به سراغ ستاره وقت دورتموند رفت و نهایتاً بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد عثمان دمبله را به خدمت بگیرد.
با این حال ستاره فرانسوی در سال‌های اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است. قرارداد عثمان دمبله در پایان فصل به اتمام می‌رسد و یک دودستگی درباره تمدید با او وجود دارد. برخی از مصدومیت های پیاپی این بازیکنان خسته شده اند و بعضی دیگر معتقد هستند که دمبله می‌تواند با رهایی از این بدشانسی ها به مهره‌ای کلیدی برای بارسا تبدیل شود.
 

 
اما امروز مراسم معارفه ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انجام شد و او قویا از دمبله حمایت کرد. ژاوی گفت: "از نظر من دمبله می تواند در پست خودش بهترین بازیکن دنیا باشد ولی باید روی او کار کرد. به خود او بستگی دارد و ذهنیتش و اینکه کمتر مصدوم شود. تمدید با او در اولویت های من است. هر بازیکنی مصدوم می شود ولی باید بهتر تمرین کند. سطح توقع من از بازیکنان بالاست و او به این درک خواهد رسید که باید بیشتر و بیشتر کار کند."
این تاکید ژاوی اما با واکنش رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا همراه شد و او گفت: "پیام دریافت شد."
در واقع این مسئله نشان دهد که همه چیز آماده خواهد بود تا عثمان دمبله طی هفته های آتی مذاکرات نهایی را با بارسلونا انجام داده تا در صورت توافق قرارداد خود را تمدید کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها