کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خروج لک و سیدجلال از 5 ضلعی پرسپولیس

18 آبان 1400 ساعت 12:50

گروه ورزشی: در فصل جاری وحید امیری، میلاد سرلک و فرشاد فرجی رکورد بیشتر زمان حضور در ترکیب پرپسولیس را به خود اختصاص داده‌اند.


این سه بازیکن در لیگ بیست و یکم هرگز تعویض نشده‌اند تا حالا با آمار 360 دقیقه حضور به استقبال هفته بعدی لیگ برتر بروند. البته نکته جالب این است که امیری و سرلک حالا در اردوی تیم ملی حضور دارند و چه بسا در دیدار مقابل لبنان و سوریه نیز به میدان بروند.
پس از این سه، نام مهدی ترابی دیده می‌شود که میانگین 89 دقیقه حضور را ثبت کرده و اتفاقا او هم حالا به اردوی تیم ملی رفته. ترابی در آخرین دقایق بازی با نساجی و آلومینیوم از زمین بیرون رفت و در سایر دقایق مهره فیکس سرخپوشان بود.
 

 
رضا اسدی دیگر بازیکنی است که در 93.06% از بازیهای پرسپولیس فیکس بوده و متوسط 83.75 دقیقه حضور در بازی را دارد.
سیدجلال حسینی و حامد لک که پیش از این در سه بازی فیکس بودند و 90 دقیقه را پشت سر گذاشتند اما این بار با نیمکت نشینی، رکورد ویژه خود را از دست دادند.
مورد جالب عیسی آل کثیر و مهدی عبدی این است که در هر چهار بازی نقش تعویضی را داشته‌اند. آل کثیر سه بار فیکس بوده و تعویض شده و یک بار هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده. مهدی عبدی نیز شرایطی مشابه با او را دارد.
احسان پهلوان، یازدهمین بازیکن این فهرست، به طور متوسط کمتر از یک نیمه در ترکیب پرسپولیس بوده و مثل مهاجمان سرخپوش، همیشه یک جایگاه در تعویضی ها داشته است.


کد مطلب: 304188

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/304188/خروج-لک-سیدجلال-5-ضلعی-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir