به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۰۴۳۰۵

ژاوی شانس رئال را برای جذب ستاره‌میلان افزایش داد

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد احتمال انتقال فرانک کسیه به رئال مادرید افزایش یافته است.
ژاوی شانس رئال را برای جذب ستاره‌میلان افزایش داد
 فرانک کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می کند و اگرچه این باشگاه علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این بازیکن دارد اما گزارش ها حاکی از آن است که دو طرف به توافق با یکدیگر بر سر این مسئله اصلاً نزدیک نیستند؛ در واقع به نظر می‌رسد که میلان قادر نیست حقوق درخواستی این هافبک ساحل عاجی را بپردازد و همین موضوع کسیه را در آستانه جدایی از روسونری قرار داده است. 
از طرف دیگر عملکرد فرانک کسیه در ترکیب میلان طی دو سال اخیر بسیار خوب بوده و قطعاً این موضوع باعث خواهد شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ برای جذب این بازیکن دست به کار شوند؛ به خصوص اینکه او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و تنها بحث حقوق او مطرح است.
 

 
طی هفته های گذشته شایعات درباره آینده هافبک ساحل عاجی به اوج خود رسیده و پیش از این گزارش شده بود که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه برخوردار است. با این حال ال‌ناسیونال گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که ژاوی سرمربی جدید بارسا علاقه ای به جذب ستاره باشگاه میلان ندارد و به همین خاطر بلوگرانا تلاشی برای به خدمت گرفتن کسیه انجام نخواهد داد.
همچنین در این گزارش ادعا شده که رئال مادرید یکی از مشتریان پر و پا قرص فرانک کسیه محسوب می شود و حالا با توجه به کنار کشیدن بارسلونا، لوس بلانکوس شانس بسیار بالایی برای جذب این بازیکن خواهد داشت.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها