به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۳۰۴۳۰۷

زمان اهدای جایزه جازه دِبست فیفا اعلام شد

گروه ورزشی: کمتر از سه ماه دیگر نام برنده جازه دِبست از سوی فیفا معرفی خواهد شد.
زمان اهدای جایزه جازه دِبست فیفا اعلام شد
 در سال های اخیر دوباره فیفا راه خود را از نشریه فرانس فوتبال جدا کرده و علاوه بر عنوان توپ طلا، این نهاد نیز خود جایزه ای را به بهترین بازیکن سال فوتبال جهان اهدا می کند. البته اصولا برنده هر دو عنوان یکی هستند و مدت ها از زمانی که هر جایزه به یکی از ستاره های دنیای فوتبال اختصاص می یافت گذشته است. اما از همین حالا تب و تاب برای اعلام نام بهترین بازیکن جهان در سال 2021 آغاز شده است.
 

 
طبق اعلام فیفا، مراسم اهدای جوایز بهترین های این نهاد در سال 2021 در تاریخ 17 ژانویه (28 دی) برگزار می شود. رای گیری از 22 نوامبر (اول آذر) تا 10 دسامبر (19 آذر) انجام خواهد شد. جالب اینجاست سال گذشته و علیرغم شیوع ویروس کرونا نیز  مراسم فیفا برگزار شد و رابر لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد. 
این در حالیست که نشریه فرانس فوتبال در اقدامی بحث برانگیز اعلام کرد به علت شیوع کرونا، مراسم توپ طلا در سال 2021 را برگزار نمی کند و این تصمیم انتقاد بسیاری را برانگیخت. تردیدی وجود نداشت که در صورت برگزاری مراسم، توپ طلای سال 2020 هم به رابرت لواندوفسکی تعلق پیدا می کرد.
برچسب ها: فیفا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها