به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۰۴۴۵۴

ناراحتی مورینیو از حضور کونته در تاتنهام

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که ژوزه مورینیو، سرمربی فعلی رم، از حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم سابقش چندان راضی نیست.
ناراحتی مورینیو از حضور کونته در تاتنهام
 مورینیو در چند هفته اخیر عملکردی خوبی را با رم به دست نیاورده و از پنج بازی آخرش در لیگ ایتالیا تنها یک پیروزی کسب کرده است.
مدیران و مالکان این باشگاه هنوز گزینه اخراج این مربی را در نظر ندارند اما از اظهارات او درباره استراتژی‌های نقل و انتقالاتی و همچنین باز نبودن دستش برای انتخاب بازیکنان شایسته در ترکیب خیلی خوشنود نیستند.
حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که ناراحتی و عصبانیت مورینیو دلیل دیگری هم دارد و آن انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید تاتنهام است. این روزنامه می‌گوید منابع نزدیک به این مربی پرتغالی تایید کرده‌اند که او نسبت به حضور کونته در شمال لندن بی‌تفاوت نبوده است.
 

 
هر دو مربی سابقه هدایت اینتر، چلسی و تاتنهام را داشته‌اند و این در حالی است که هرگز رابطه خوبی بین آنها برقرار نبوده است.  این دو در زمان حضور مورینیو در منچستریونایتد و کونته در چلسی درگیری‌هایی نیز با هم داشتند.
در مراسم معارفه مورینیو در رم سوالی درباره مقایسه اینتر او با اینتر زمان کونته مطرح شد و این مربی پرتغالی پاسخ داد:« بعضی مربیان در تاریخ باشگاه‌ها هستند که هرگز نباید آنها را با دیگران مقایسه کنید. در این باشگاه نباید کاپلو را با کسی مقایسه کرد و در اینتر نباید من و هررا را با کسی مقایسه کرد چون این کار شدنی نیست.»
مورینیو همچنین در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا به حضور کونته در تاتنهام طعنه زده و اظهار داشت:« او مربی خوبی است اما نونو اسپیریتو سانتو هم مربی بسیار خوبی است که چهار یا پنج سال عالی را در ولوز سپری کرد. من نمی‌توانم بگویم که تاتنهام حالا مربی خوبی دارد چون پیش از او نیز مربی خوبی داشته است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها