کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موسوی: هزار تومان هم برای جدایی از استقلال نگرفتم

19 آبان 1400 ساعت 16:33

گروه ورزشی: مدافع آبی‌ها که بعد از قرار گرفتن در لیست عدم نیاز فرهاد مجیدی این تیم را به مقصد گل گهر سیرجان ترک کرده، مدعی شد برخلاف شایعات شکل گرفته او مبلغی برای این موضوع از باشگاه دریافت نکرده است.


 سیداحمد موسوی مدافع راست پای استقلال بعد از یک فصل حضور در این باشگاه، در نهایت با نظر کادرفنی این تیم را ترک کرد و بار دیگر به گل گهر سیرجان بازگشت تا اینبار شاگرد امیر قلعه نویی در مسیر جاه‌طلبی آنها در فصل بیست و یکم شود. موسوی مدعی است برخلاف شایعات شکل گرفته او برای جدایی از این باشگاه مبلغی دریافت نکرده است.
او درباره این اتفاق اینطور صحبت‌هایش را آغاز می‌کند و می گوید: به هیچ عنوان دوست نداشتم از استقلال جدا شوم و این تصمیم بر خلاف میلم بود. باید بگویم در این مدت پیشنهاداتی داشتم اما آنها باب میلم نبود. تمریناتم را ادامه دادم تا در نهایت پیشنهاد گل گهر رسید.
موسوی درباره اینکه گفته می‌شد استقلال برای جذب بازیکن جدید نیاز به فسخ قراردادش داشته، می‌گوید: تیم به هیچ عنوان از نظر جذب بازیکن مشکلی نداشت چون مشخص شده بود ابوالفضل جلالی به دلیل اینکه چند ماه از میادین دور است از لیست خارج می‌شد. هیچوقت دوست نداشتم هواداران استقلال را ناراحت کنم و با هیچ کس دشمنی ندارم، می‌توانستم قراردادم را فسخ نکنم و در استقلال بمانم و حتی غرامت بگیرم اما این کار را هم انجام ندادم که تیم صدمه نبیند.
 او درباره اینکه آیا با فرهاد مجیدی صحبتی داشت یا خیر، گفت: چند مرتبه صحبت کردیم و آقای طاهری هم شاهد بودند. آقا فرهاد به من گفتند که مشکلی از نظر فنی یا مسأله دیگری وجود ندارد و به خاطر اینکه جای یک بازیکن در لیست خارج شود چنین تصمیمی گرفتند.
مدافع سابق استقلال درباره اینکه گفته می‌شود غرامت گرفته گفت: نه چنین چیزی نیست، من طلبکارم ولی تا الان هم حتی یک هزار تومانی هم نگرفتم. من آرزویم این است دوباره پیراهن آبی بپوشم. برای استقلال و هوادارانش همیشه آرزوی موفقیت دارم.
موسوی درمورد پذیرش پیشنهاد گل گهر سیرجان گفت: در ساعت‌های پایانی نقل و انتقالات بود که مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت و گفت باشگاه گل‌گهر به تو پیشنهاد داده است. من به این خاطر که آقای قلعه‌نویی در این تیم حضور دارد و البته نسبت به من حسن نیت فنی دارد تصمیم گرفتم به این تیم بروم. احساس کردم در گل‌گهر می‌توانم از نظر فنی خودم را در سطح بالا حفظ کنم و به این تیم پیوستم.


کد مطلب: 304457

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/304457/موسوی-هزار-تومان-هم-جدایی-استقلال-نگرفتم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir