به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۳۰۴۵۱۳

آغاز انتشار نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 هواوی

آغاز انتشار نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 هواوی
گروه علم وفناوری: رابط کاربری EMUI هواوی در بین کاربران گوشی‌های اندرویدی یکی از محبوب‌ترین ها است و بیشتر برای بهینگی بسیار بالا و قابلیت‌های غنی آن شناخته می‌شود. در یک خبر خوب هواوی آزمایش EMUI 12 را آغاز کرده است و شما هم می‌توانید تازه‌های آن را امتحان کنید.
 سرانجام هواوی به‌طور رسمی آزمایش نسخه بتای رابط کاربری جدید EMUI 12 را آغاز کرد که کاربران زیادی برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند. در این مقطع شرکت در برنامه آزمایش بتای EMUI 12 به مناطقی چون آسیای شرقی و روسیه محدود می‌شود اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده در مناطق بیشتری در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.
 در حال حاضر سری Huawei P40 و Huawei Mate 30 جزء مدل‌های منتخبی هستند که دارندگان آنها می‌توانند برای شرکت در آزمایش بتای آپدیت EMUI 12 شرکت کنند. برای این کار باید در برنامه بتای EMUI 12 عضو شوید که از 8 نوامبر تا اواخر دسامبر ادامه دارد. ازآنجایی‌که برنامه آزمایش بتای رابط کاربری EMUI 12 در مراحل اولیه خود به سر می‌برد، در آینده شاهد گسترش آن به مدل‌ها و مناطق بیشتری خواهیم بود.
بر اساس اطلاعات غیررسمی، هواوی در نیمه اول سال میلادی پیش رو مدل‌های مختلفی از محصولات خود را به EMUI 12 آپدیت می‌کند. گفته می‌شود هواوی حتی  برخی مدل‌ها چون Huawei Y9 Prime که آپدیت EMUI 11 را دریافت نکرده‌اند به EMUI 12 آپدیت می‌کند.
قابلیت‌های جدید EMUI 12
بدون شک EMUI 12 با بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های جدید متنوعی همراه خواهد بود اما یکی از تغییرات بزرگ آن ظاهر جدید رابط کاربری خواهد بود. گفته می‌شود EMUI 12 دارای ظاهر الهام گرفته از سیستم‌عامل موفق HarmonyOS هواوی است که احتمالاً کاربران از آن استقبال خواهند کرد.
یکی دیگر از قابلیت‌های بزرگ EMUI 12، افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری با لحاظ کردن نیازها و الگوی استفاده کاربر است.
رابط کاربری EMUI هواوی در کنار استفاده آسان، ظاهر زیبا و قابلیت‌های غنی، یکی از هوشمندترین و بهینه‌ترین پوسته‌های موجود برای اندروید است. این رابط کاربری از الگوریتم‌های پیشرفته و به‌شدت بهینه‌سازی شده برای بهبود استفاده از منابع سخت‌افزاری چون حافظه رم و کاهش مصرف باتری بهره می‌برد.  سبک بودن و دوام طولانی باتری جزء ویژگی‌های متمایزکننده رابط کاربری EMUI هواوی است که انتظار می‌رود در نسخه 12 بهتر از همیشه باشد.

 
برچسب ها: هواوی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها