به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۰۴۶۰۲

سیستم‌های راداری پیشرفته فرانسه در مراکش

سیستم‌های راداری پیشرفته فرانسه در مراکش
گروه بین الملل: فرانسه رادارهای جدیدی را با قابلیت شناسایی اهداف در مسافت ۵۰۰ کیلومتری تحویل مراکش داده است.
شرکت فرانسوی" Thales " اعلام کرد، در ژوئیه گذشته سامانه راداری" ۴۰۰ Ground Master" با قابلیت شناسایی اهداف در مسافت ۵۰۰ کیلومتری را در اختیار مراکش قرار داده است.
رسانه های مراکشی اعلام کردند، این کشور در حال حاضر سه سامانه راداری Ground Master ۴۰۰ در اختیار دارد. رادار GM۴۰۰ با ارائه میانگین به روزرسانی اطلاعات در ۶ ثانیه و زاویه ارتفاع تا ۴۰ درجه، تصویر دقیقی را در همه زمان‌ها ارائه می‌دهد.
به گفته منابع، این رادار قادر است به طور مداوم حریم هوایی را عکسبرداری کرده و به طور همزمان انواع اهداف از جمله پهپادها را در ارتفاعات بالا، متوسط ​​و پایین شناسایی کند.منابع مراکشی توضیح دادند که با این معامله، پادشاهی مراکش سیستم نظارت نظامی را در کنار تجهیزات نظامی ساخت آمریکا، به ویژه هلیکوپترهای تهاجمی آپاچی تقویت می‌کند.
مراکش پیش از این یک مجموعه متشکل از ده‌ها تانک آمریکایی «آبرامز» دریافت و ناوگان جنگنده های «اف-۱۶» را با فناوری‌های مدرن «اف-۳۵» تقویت کرده است.
برچسب ها: فرانسه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها