به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۳۰۴۷۶۶

مردم اگر خدا را در نظر می‌گرفتند مبتلا به مشکلات نمی‌شدند!

مردم اگر خدا را در نظر می‌گرفتند مبتلا به مشکلات نمی‌شدند!
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران گفت: اگر اهل کشورها، استان‌ها و شهرها دو بال تقوا و ایمان را داشتند و در وظایف شرعی و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی و کم آبی نمی‌شدند!
 حجت‌الاسلام  کاظم صدیقی  با بیان اینکه شما برادران عزیز و خواهران باکرامت و نفس ضعیف خودم را به انجام وظایف بندگی و ترک گناهان دعوت می‌کنم، گفت:‌ خداوند متعال ما را به تقوا دعوت کرده و تقوا را موجب نزول برکات آسمان و زمین دانسته است. وی با بیان اینکه ما خدا را شکر می‌کنیم که به ما مهلت داد در نماز جمعه شرکت کنیم و قدر اجتماعات نورانی را بدانیم، گفت: از کسانی که در نمازهای جمعه بودند و الان نیستند یاد می‌کنیم. ما هم معلوم نیست کی اینجا یادمان کنند. صدیقی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من درد مردم را احساس می‌کنم، گفت:‌ در موضوع عدم ثبات قیمت‌ها اگر دست‌هایی در کار است که مشکل گرانی حل نشود که قطعا در کار است، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و مردم ببینند منشأ کار کجاست و به هر قیمتی شده مسئله را حل کنند.
وی افزود: امروزه پول ملی ما ارزش‌اش را از دست داده است. شما هر چقدر هم که یارانه را بالا ببرید با افزایش قیمتی که اتفاق می‌افتد مشکل مردم حل نمی‌شود، بلکه آنچه مهم است این است که پول ملی باید ارزشمند شود. مردم نیاز دارند که مشکلات برایشان تبیین شود و به آن‌ها بگوییم در کجای حل مشکل هستیم. صدیقی با بیان اینکه سومین مسئله عدالت‌ورزی و مهار فاصله طبقاتی است، گفت: فقر دردی است که باید آن را درمان کرد و اگر فقر وجود داشته باشد دین و ایمان از بین می‌رود. در این جهت هم امیدواریم تدبیرها به سامان برسد. مسئله دیگر نیز رفع تحریم است، اما مهمتر از رفع تحریم خنثی کردن اثر تحریم است که با تکیه به ظرفیت‌های داخلی حاصل می‌شود. این‌ها مختصر نکاتی بود که درباره صد روز اول این دولت به نظرم رسید.
 



 
برچسب ها: كاظم صدیقی

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۴
اینکه اعمال و رفتار انسانها باعث بروز مشکلات میشه جای خود.. ولی... بی برنامگی عدم کارامدی سوء مدیریت و فساد سازمان یافته و... هم‌موجب نابودی مملکت میشه... (379003)
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۷:۵۸
اگر مردم خدا را در نظر میگرفتند؟!! واقعا.... (379008)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۲۰:۱۶

هی دلار و مواد غذایی و خودرو و گوشت و ... گران میکنه
... (379010)
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۲۱:۵۲
... بخاطر عدم کارایی ... به این بد بختی گرفتار شدیم (379013)
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۲۱:۵۳
جناب چند نفر تو نماز شرکت کردن؟ (379014)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۹:۳۰
واقعا جناب صدیقی تا کنون فکر کردی دیگر چرا مردم مثل گذشته در نماز جمعه شرکت نمیکنند ؟ حتما واقفید که امثال شما چه ضربه ای به اسلام زدند با بیان حرفهای نسنجیده و دروغهایی که در مورد آیت الله مصباح گفتی و آن افتضاح را بار آوردی بنده خدا مراقب اظهارات نسجیده ات باش (379029)
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۵:۲۱
نون و پنیر و خاویار
ظریف... بیار.

از ماست که بر ماست !!! (379046)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۵:۲۶
واقعا... آقای صدیقی (379052)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۴:۰۰
منبری که مشکلات مردم را نگه چوبی بیش نیست.... (379038)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۵:۱۷
در واقعه کربلا هم اگر امام حسین خدا را در نظر می گرفت مبتلا به مشکلات نمی شد و سر از تنش جدا نمی کردند و سیلاب خون از خاندانش و پیروانش در کربلا به راه نمی افتاد!!!!
خداوند به عمد مشکلات را در بین امت ها بیشتر می کند تا چهره ها را رسواتر کند همانا در اوج مشکلات چهره هایی هستند که از خود گذشتگی نشان می دهند و بخشش و انفاق و فداکاری برای بقیه می کنند و بعضی چهره ها هم مشکلات مردم را می بینند ولی با حرف زدن و چرت و پرت گفتن ادعای حل کردن مشکلات مردم را دارند و در نهایت مشکلات مردم هی بیشتر می شود! (379044)
ugd
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۶:۱۵
این آقا ... (379056)
جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۸:۳۰
گناه ما چیست جز سکوت؟ (379064)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۹:۰۱
...واقعا چه موجوداتی بر ما حاکم شدن، اونم در قرن ۲۱ ... (379066)
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۲۳:۱۴
خشکسالی چه ربطی‌ به رفتار مردم داره؟از بین بردن محیط زیست و شخم زدن ایران واسه رانت خور‌ها تا برج ها و ویلا‌های خودشون را بسازند حتا دست از سر ماسه‌ها هم برنمیدارید،واقعا برید دکتر واسه شفا (379076)
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۰۹:۵۶
این ها همه مشکلات جامه را به گردن مردم می اندازند تا خودشان را مبرا کنند در حالی که روایت از معصوم داریم که دو گروه اگر خوب وظایفشان را انجام ندهند جامعه دوچار مشکلات می شود فقها و امرا!!!! (379086)
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۰۲:۱۳
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند (379128)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها