به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۰۴۷۸۳

شاید آگوئرو از دنیای فوتبال خداحافظی کند

گروه ورزشی: وضعیت سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا، پس از مشکل قلبی که برایش پیش آمد هنوز مشخص نیست.
شاید آگوئرو از دنیای فوتبال خداحافظی کند
دوران حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب بارسلونا از چیزی که مدیران و هواداران این تیم آرزویش را داشتند فاصله زیادی داشت.
ورود او به نوکمپ با جدایی لیونل مسی، هموطن و دوست صمیمی او، همراه شد و بسیاری از رسانه‌ها در همان زمان مدعی شدند که این بازیکن قصد دارد قراردادش را با بارسا فسخ کند. هرچند در نهایت این اتفاق رخ نداد اما او به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک به دو ماه قادر به همراهی تیم جدیدش نبود و برای اولین بار در بازی برابر دیناموکیف به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
پس از گلزنی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا به نظر می‌رسید که شرایط برای این بازیکن بهتر شده بود اما آگوئرو در جریان بازی برابر آلاوس به دلیل احساس دردی که در ناحیه قفسه سینه داشت مجبور شد از زمین بازی بیرون برود و پس از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
 

 
تنها بیانیه رسمی که از سوی باشگاه بارسلونا در این زمینه منتشر شد این بود که آگوئرو تحت نظر پزشک قرار گرفته و در حال انجام آزمایش‌های مختلف است و به دلیل شرایطی که دارد تا سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
حالا رادیو کاتالونیا مدعی شده که پزشکان به این بازیکن 33 ساله خبر داده‌اند که جواب آزمایش‌های این بازیکن چندان خوب نیست و شرایط قلب او طوری است که شاید مجبور شود از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
این رادیو شرایط او را با کارولین گراهام هانسن مقایسه کرده که پیش از این تست‌های کاردیوگرافی را پشت سر گذاشته و آماده شروع دوران درمان برای بازگشت به میادین است اما در عین حال می‌گوید که تصاویر کاردیوگرافی آگوئرو بسیار پیچیده‌تر است و تست‌های استرس این بازیکن در روزهای اخیر نشان داده که شاید او دیگر توان حضور در فوتبال حرفه‌ای را نداشته باشد، چرا که مشکل آریتمی قلبی این بازیکن بسیار جدی‌تر به نظر می‌رسد.
 

 
برخی از منابع مدعی شده‌اند که آگوئرو نسبت به بازگشتش به دنیای فوتبال خوش‌بین است اما ظاهرا مشکل پیش آمده برای او جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.
در هر حال باشگاه بارسلونا قصد دارد تا سه ماه آینده صبر کرده و روند پیشرفت درمان این بازیکن را ارزیابی کند تا شرایط نهایی و دقیق این بازیکن مشخص شود. گفته می‌شود آگوئرو مشورت‌هایی را نیز با پزشکان تیم ملی آرژانتین انجام داده تا آنها نیز به طور دقیق از شرایط او مطلع باشند.
به نظر می‌رسد که زندگی حرفه‌ای آگوئرو با خطری جدی مواجه است اما همه امید این بازیکن برای بازگشت به میادین از دست نرفته است. بررسی شرایط او در چند ماه آینده مشخص می‌کند که تصمیم نهایی چه خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها