به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۰۴۸۱۵

پیکان با شکست ذوب آهن به استقلال رسید

گروه ورزشی: تیم فوتبال پیکان در دیدار معوقه لیگ برتر با غلبه بر تیم ذوب آهن 10 امتیازی شد تا در جدول رده بندی به استقلال برسد.
پیکان با شکست ذوب آهن به استقلال رسید
 در دیدار معوقه از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان ‏‬به پایان رسید.
در این بازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد، علیرضا کوشکی (۷۱ - پنالتی) برای پیکان گلزنی کرد تا شاگردان مجتبی حسینی برنده از زمین خارج شوند.
این مسابقه البته بی حاشیه هم نبود. در دقیقه ۸۱ محمدرضا اکبریان برای ذوب آهن یک ضربه پنالتی اعلام کرد اما بعد از چند دقیقه و مشورت با کمک داور، رای خود را تغییر داد. این تصمیم اعتراض بازیکنان ذوب آهن را در پی داشت و دقایقی از بازی را تلف کرد.
با نتیجه بازی امروز، پیکان ۱۰ امتیازی شد تا با تفاضل گل و تعداد گل‌های زده مشابه با استقلال شود.
* پیش از آغاز بازی، بازیکنان دو تیم به سمت نیمکت تیم مقابل رفته و با کادرفنی سابق خود به خوش و بش پرداختند.
* مسئولین استادیوم بر روی چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج کاور نکشیدند و همین مسئله باعث شد تا با بارندگی های اخیر وضعیت چمن این استادیوم در شرایط نامطلوبی قرار گرفته و با گذشت زمان، کیفیت آن نیز بدتر شود.
* مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن که مورد عمل جراحی قرار گرفته روی نیمکت تیم ننشسته و در جایگاه ویژه قرار دارد.
 


* مسئولین ذوب آهن قصد داشتند بنری را پیش از آغاز بازی با خود به درون زمین بیاورند که با مخالفت مسئولین برگزار کننده بازی، اجازه نمایش این بنر داده نشد.
* در یک صحنه، نیمکت دو تیم درگیر شدند که حسین پاشایی با یکی از اعضای نیمکت پیکان وارد مجادله لفظی شد و مهدی تارتار که در جایگاه ویژه حضور دارد، از دستیارش خواست تا به این حواشی پایان دهد.
* این بازی در ابتدا با 30 دقیقه تأخیر از تلویزیون پخش شد و در دقایق پایانی نیمه اول نیز تصاویر به طور کلی قطع شد.
* مهدی تارتار نتوانست بازی را از جایگاه دنبال کند و به کنار زمین رفت و روی صندلی نشست تا تیمش را هدایت کند.
 


لحظات حساس:
دقیقه 30: شوت از راه دور اسماعیل بابایی از قدرت لازم برخوردار نبود و حبیب فرعباسی آن را به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه 38: مرتضی خراسانی بازیکن ذوب آهن پس از دریافت یک توپ در پشت محوطه جریمه، با یک چرخش دیدنی ضربه اش را به سمت دروازه پیکان زد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 41: ذوبی ها روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شدند. حرکت خوب دانایی و پاس این بازیکن به مرتضی خراسانی رسید که توپ از پای این بازیکن فاصله گرفت و فرهاد کرمانشاهی این توپ را جمع کرد.
 

 
دقیقه 76: ارسال دیدنی محمد جواد آزاده به بهروز نوروزی فر رسید و در حالیکه هیچ مدافعی از ذوب آهن در کنار این بازیکن حضور نداشت، ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: یک ضربه کاشته برای ذوبی ها به دست آمد که توپ ارسالی به روی دروازه با ضربه سر قاسمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 83: داور ابتدای خطای پنالتی به سود ذوب آهن اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داورش، این تصمیم را تغییر داد که این مسئله با اعتراض شدید اصفهانی ها همراه و بازی برای دقایقی متوقف شد.
دقیقه 90+7: امیرحسین غلامی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت این بازیکن را فرعباسی ناقص گرفت و در حالیکه توپ در آستانه ورود به دروازه بود، گلر ذوب آهن موفق به مهار توپ در مرحله دوم شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها