به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۰۴۸۲۱

تولید ماوس‌با قابلیت تاشوندگی‌توسط مایکروسافت

تولید ماوس‌با قابلیت تاشوندگی‌توسط مایکروسافت
گروه فناوری:شرکت مایکروسافت قصد دارد برای راحتی کاربران هنگام کار با رایانه ماوسی با قابلیت تاشوندگی تولید کند.گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت احتمالا در حال کار بر روی یک ماوس Arc جدید و تاشو است. ماوس Arc آن‌ها به شکل صاف بسته می‌شود، اما می‌توان آن را خم کرد تا در هنگام استفاده بهتر در دست شما قرار بگیرد. اکنون یک پتنت جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدید ماوس تاشو است که می‌تواند ۱۸۰ درجه تا شود و حمل و نقل را آسان‌تر‌ می‌کند. این ماوس شامل یک بدنه تغییر پذیر به اشکال مختلف است و کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود و زاویه خمش مورد انتظار این ماوس را تنظیم کنند.

در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۱ این پتنت ثبت شده است، اما معلوم نیست که چه زمانی ماوس تاشو به سایر گجت‌های تاشو مایکروسافت اضافه می‌شود. با توجه به رقابت شدید شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت، اپل، آمازون و سایر برند‌ها باید دید در صورت تولید و توسعه چنین ماوسی با قابلیت تاشوندگی، آیا کاربران از آن استقبال خواهند کرد یا خیر.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها