به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۳۰۴۸۴۰

آغاز چهاردهمین فصل لیگ فوتبال زنان ایران

گروه ورزشی: فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان از ظهر فردا در 5 ورزشگاه به صورت همزمان افتتاح خواهد شد.
آغاز چهاردهمین فصل لیگ فوتبال زنان ایران
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان لیگ در تعامل با برنامه‌های آماده‌سازی که برای تیم ملی فوتبال زنان تدارک دیده شده، از فردا شنبه 22 آبان‌ماه قرار است چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان آغاز شود؛ برخلاف فصل گذشته، مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و 12 تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.
شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست بایستی با تیم همیاری آذربایجان غربی بازی کند، اما حضور سیرجانی‌ها در بازی‌های آسیایی باعث تعویق مسابقه این تیم شده است.
تیم شهرداری بم که حالا به خاتون بم تغییر نام داشته، به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان فردا در نیشابور فصل جدید را آغاز می‌کند و شاگردان مرضیه جعفری که به دنبال هشتمین قهرمانی خود در لیگ فوتبال زنان هستند، در ورزشگاه تختی نیشابور به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده کیان نیشابور خواهند رفت. 
تقابل ذوب‌آهن اصفهان و پالایش گاز ایلام، دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال زنان از تقابل‌های حساس هفته نخست است؛ مصاف زارع باتری سنندج که امتیاز وچان کردستان را در اختیار گرفته با ملوان بندرانزلی از دیگر مسابقات مهم هفته اول لیگ برتر فوتسال زنان است.
تیم متحول شده و پرستاره سپاهان اصفهان هم که یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی است، فصل جدید را در کرج مقابل هیات فوتبال البرز آغاز خواهد کرد؛ مسابقه‌ای که مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی میهمان ویژه آن به شمار می‌رود و سرمربی تیم ملی قصد دارد از نزدیک عملکرد بازیکنان دو تیم را زیر نظر بگیرد.
 
برنامه کامل هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان (شنبه 22 آبان‌ماه) - ساعت 13
 
زارع باتری سنندج - ملوان بندرانزلی
نماینده البرز - سپاهان اصفهان
سارگل بوشهر - ملی‌پوشان شهرکرد
ذوب‌آهن اصفهان - پالایش گاز ایلام
کیان نیشابور - خاتون بم
شهرداری سیرجان - همیاری آذربایجان غربی (معوق)
برچسب ها: فوتبال بانوان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها