به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۰۴۹۱۲

درگیری فیزیکی کی‌روش با بازیکن آنگولا

درگیری فیزیکی کی‌روش با بازیکن آنگولا
گروه ورزشی: تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش، در رقابتهای انتخابی جام جهانی به تساوی ۲-۲ مقابل آنگولا دست یافت. این بازی در گروه F انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا انجام شد و با این تساوی، تیم کارلوس کیروش در فاصله یک بازی مانده تا پایان دور گروهی صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کرد.

آنگولای میزبان شروع بسیار خوبی در این بازی داشت و در آستانه برنده شدن هم قرار گرفت چرا که با گل‌های دقایق ۲۵ هلدر کاستا و ۳۵ انزولا که دومی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با نتیجه ۲-۰ از تیم مصر با ستاره‌هایی مثل محمد صلاح و محمد الننی جلو افتاد. اما شاگردان کارلوس کی‌روش بازگشت خوبی داشتند چرا که در دقیقه ۱+۴۵ با گل الننی هافبک تیم آرسنال بازی را به تساوی کشاندند و دقیقه ۵۹ نیز اکرم توفیق گل تساوی را زد تا بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شود. پاس هر دو گل را محمد صلاح فوق ستاره لیورپول و تیم ملی مصر داد.

این تساوی برای صعود مصری‌ها به مرحله پلی‌آف کافی بود و به این ترتیب مصر به جمع تیمهای مراکش، سنگال و مالی در پلی‌آف پیوست. در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا، صدرنشینان ۱۰ گروه مرحله اول طبق قرعه‌کشی رو در روی هم قرار می‌گیرند و برندگان پنج نبردی که به صورت رفت و برگشت خواهد بود، راهی جام جهانی خواهند شد.

در واقع تیم کارلوس کیروش به غیر از بازی آخر مرحله گروهی که جنبه تشریفاتی دارد فقط دو بازی سرنوشت ساز تا جام جهانی قطر فاصله دارد. حریف بعد از اتمام مرحله گروهی و به قید قرعه مشخص خواهد شد.

جنجال و درگیری
اما در جریان بازی با آنگولا یک اتفاق جنجالی هم رخ داد. به غیر از دو مرتبه‌ای که جیمی جامپ‌ها به وسط زمین آمدند تا با محمد صلاح عکس بگیرند جنجال بزرگ مربوط به کارلوس کی‌روش بود.در صحنه‌ای از بازی کی‌روش با یکی از بازیکنان آنگولا در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد که این کار باعث مداخله سایر بازیکنان و کادر فنی دو تیم شد.در جریان تجمع بازیکنان، یکی دیگر از بازیکنان آنگول، کی‌روش را به عقب هُل داد و کیروش نیز به سمت او رفت که با وساطت دیگر بازیکنان و مربیان جلوی او گرفته شد. در این درگیری محمد صلاح و چند بازیکن مصر با بازیکنان آنگولا درگیر شدند و چند دقیقه بازی متوقف شد تا در نهایت کمی اوضاع آرام شد.

یکی از سایت‌های مصری در مورد این اتفاق گفت کی‌روش چیزی به زبان پرتغالی در کنار خط به بازیکن حریف گفت و چون زبان مردم آنگولا نیز پرتغالی است، حرف کیروش باعث عصبانیت بازیکن آنگولا و شروع درگیری شد.
خود کی‌روش بعد از بازی در مورد این صحنه گفت که او با داور حرف می‌زده و بازیکن حریف دخالت کرده و به او توهین کرده است. کی‌روش گفت: «قبل از اینکه این بازیکن با توپ آشنا شود من مربیگری می‌کرده‌ام. مربیان باید به این بازیکنان آموزش دهند که چطور با بزرگ‌ترهای خود برخورد کنند.»
......
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: کارلوس کی روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها