به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۰۴۹۸۲

رجب‌زاده: نباید به این صدرنشینی دل ببندیم

گروه ورزشی: سرمربی قشقایی شیراز از صدرنشینی تیمش خوشحال است اما می گوید نباید به آن دل خوش کنند.
رجب‌زاده: نباید به این صدرنشینی دل ببندیم
 قشقایی شیراز با پیروزی در برابر ماشین‌سازی به صدر جدول لیگ آزادگان صعود کرد مهدی رجب زاده در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر با سه امتیاز از زمین بیرون آمدیم و ماشین سازی تیمی دونده و جوان بود و کلی انگیزه داشتند و کار ما را سخت کردند. در طول هفته خیلی با بچه ها صحبت کردیم که اسیر غرور  و حواشی نشوند و تمام تمرکزمان این بود همان روند ابتدای فصل را طی کنیم و بچه ها مسائل فنی را رعایت کردند و توانستیم یک برد مهم کسب کنیم. بازی می توانست سخت شود ولی بچه های ما گل را زدند ضمن اینکه نیمه اول تا آستانه زدن گل رفتیم که در زدن ضربه آخر بی دقت بودیم.
او در مورد صدرنشینی ادامه داد: چیزی که مهم است این است که نباید به این صدرنشینی دل ببندیم ما جوان‌های بی ادعایی داریم و خودمان را برای یک لیگ پرفشار و سخت آماده کرده ایم و تمام تفکر ما این است که روز به روز پیشرفت کنیم و لذت ببریم و خودمان را ارتقا بدهیم و این صدرنشینی نباید باعث شود بچه های ما فکر کنند کار تمام شده چون ۲۹ هفته دیگر باقی مانده و در این مدت آنقدر این جدول بالا پایین می‌شود که کسی حتی فکرش را هم نمی‌کند چیزی که مد نظرمان است این است که آمادگی خود را حفظ کنیم و روند رو به رشدی داشته باشیم و ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 
سرمربی قشقایی در مورد دیدار حساس هفته آینده با شهرداری همدان عنوان کرد: شهرداری هم تیم خیلی خوبی است و بازیکنانش چند سال است که در کنار یکدیگر هستند و همین بازیکنان تیم را بالا آوردند و بازی مهم و حساسی است. می دانیم که بازی سختی داریم ولی امیدوارم سربلند بیرون بیاییم.
وی در خصوص وضعیت کلی لیگ یک اعم از کیفیت زمین و داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: بعضی از صحنه های بازی های مختلف را مشاهده کردم و متوجه شدم  که زمین‌ها کیفیت لازم را ندارد ولی برای مثال زمین تبریز خوب بود و راحت می شد در آن فوتبال بازی کرد ولی بعضی از تیم ها زمین مساعدی ندارند و این مسائل در فوتبال ما طبیعی است و در مورد بحث داوری هم باید بگویم خود ما در دیدار با ملوان متضرر شدیم ولی دپارتمان داوری مخصوصا در لیگ یک که زیاد دیده نشود باید بیشتر دقت کند زیرا می بینید که یک تیم کلی زحمت می‌کشد ولی با یک اشتباه مسیرش عوض می شود و دقیقاً هفته قبل این اتفاق برای من افتاد و در بازی که نباید شکست میخوریم بازنده از زمین بیرون آمدیم برای مثال باید بازیکنانی که داوران را فریب می دهند شناسایی شوند و کمیته داوران هم به داوران بگویند که فلان بازیکن تمارض می کند. نمی گویم اصلاً اشتباهی صورت نگیرد چون امکان پذیر نیست ولی حداقل کمتر شود که تیم‌ها ضرر نکنند.
رجب زاده یادآور شد: من از بچه‌ها تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و در سرمای تبریز از جان و دل مایه گذاشتند، همچنین از مدیریت باشگاه و کادر فنی و همکارانم تشکر می‌کنم امیدوارم امسال بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم و نتایج درخشانی بگیریم. انشاالله در ورزشگاه ها به سمت هواداران هر چه زودتر باز شود زیرا هواداران قشقایی بی صبرانه منتظر این موضوع هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها