به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۰۴۹۸۳
کی‌روش: به این بازیکن ادب و احترام یاد بدهید

حمله ملی‌پوش آنگولایی به کارلوس کیروش

گروه ورزشی: سرمربی فوتبال مصر شب گذشته در متن یک جنجال عجیب قرار گرفت.
حمله ملی‌پوش آنگولایی به کارلوس کیروش
در حاشیه بازی تیم‌های مصر و آنگولا در چارچوب رقابت‌های آفریقا برای جام جهانی 2022، یک بازیکن آنگولا با رفتاری باورنکردنی به سرمربی تیم ملی مصر حمله کرد.
این اتفاق زمانی رخ داد که بعد از زمین خوردن ایمن اشرف ملی پوش مصری در برخورد با بازیکن آنگولا، اعتراضی کنار زمین آغاز شد و ناگهان یک بازیکن آنگولایی در همهمه‌ای که شکل گرفته بود با دست راست ضربه‌ای به گردن کی‌روش زد و او را به عقب هل داد. اتفاقی که باعث واکنش شدید نیمکت نشان مصر به خصوص عصام خضری، مربی گلرهای این تیم شد تا جنجالی بزرگ در میانه میدان شکل بگیرد.
پس از این اتفاق بود که نیروهای امنیتی وارد عمل شدند و طرفین را از هم جدا کردند تا محمد ال‌ننی و کمک کی‌روش و همچنین بازیکن آنگولا از داور کارت زرد بگیرند. کی‌روش که در پایان مسابقه به شدت از رفتار بازیکن آنگولایی عصبانی بود گفت: من به یکی از تصمیمات داوری در بازی اعتراض داشتم و از رفتار ناپسند بازیکن جوان آنگولایی بسیار متعجبم. این بازیکنان باید بدانند من قبل از اینکه به دنیا آمده باشند مشغول مربیگری هستم و مربیان باید به آنها یاد بدهند که چگونه با بزرگتران خود رفتار کنند.
 

 

 

 

 

 
طرفداران فوتبال مصری و همچنین مطبوعات از این حرکت مانوئل کافامونا، بازیکن آنگولایی، خشمگین و متعجب هستند. البته کی‌روش با تجربه بالایش در جریان این مشاجره به رفتار بازیکن پاسخی نداد.
این بازیکن 20 ساله عضو تیم لوگودورتس است و به نظر می‌رسد از رفتار ناشایست خود عذرخواهی کند.
بازی مصر و آنگولا که در ورزشگاه 11 نوامبر آنگولا برگزار می‌شد با نتیجه دو-دو به پایان رسید تا مصر رسما به مرحله نهایی آفریقا برای جام جهانی2022 صعود کند.
برچسب ها: کارلوس کی روش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها