به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۰۴۹۸۴

در پرتغال همه درباره طارمی صحبت می کنند

گروه ورزشی: لژیونر جوان والیبال ایران می گوید هدفش از رفتن به لیگ پرتغال رسیدن به لیگ های سطح بالاتر مثل ایتالیا و لهستان است.
در پرتغال همه درباره طارمی صحبت می کنند
 محمدرضا بیک یکی از لژیونرهای والیبال ایران است که در لیگ پرتغال و در تیم اسپورتینگ کالداس بازی می کند. او که سابقه قهرمانی با تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی را دارد، برای رسیدن به رویاهای بزرگتر پرتغال را انتخاب کرده است.
روزنامه رکورد پرتغال نیز چندی پیش از محمدرضا بیک، بازیکن جوان بلندقامت مشهدی به عنوان بازیکنی آینده دار نام برده که درصورت تداوم درخشش می تواند راهی تیم های بزرگتر شود. درین نشریه همچنین مقایسه جالبی بین والیبالیست جوان ایرانی با مهدی طارمی انجام شده و با ابراز امیدواری و رضایت از عملکرد محمدرضا بیک، توقع درخششی در حد مهاجم ایرانی پورتو از او شده است.
به همین بهانه با این لژیونر ایرانی همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های محمدرضا بیک را می خوانید.
 
مرا به عنوان دریافت کننده فیکس خواستند
اوایل سال 1400 بود که بعد از دریافت پیشنهادی از باشگاه اسپورتینگ کالداس با این باشگاه قرارداد امضا کردم. آن ها مرا به عنوان یکی از دریافت کننده های فیکس خود می خواستند و از زمانی هم که به اینجا آمدم، شرایط رفته رفته برایم بهتر شد. این باشگاه در شهر تاریخی قرار دارد و خود باشگاه نیز قدمتی صد ساله دارد. البته اسپورتینگ کالداس حدود 10 سال است که در سطح اول لیگ والیبال پرتغال حضور دارد.
 

 
هدفمان قرار گرفتن بین 4 تیم برتر است
سال قبل اسپورتینگ کالداس در رده ششم لیگ قرار گرفته و امسال نیز هدفمان حفظ جایگاه قبلی و شاید هم ارتقا پیدا کردن به جمع 4 تیم برتر است. ما یک سالن وزنه و یک سالن توپی خیلی خوب داریم. مربی تیم ما برزیلی است و چند بازیکن خارجی از کشورهای برزیل، آرژانتین و ونزوئلا هم به جز من در تیم هستند. شرایط برای من هم راضی کننده است و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.
هدفم رسیدن به لهستان و ایتالیاست
هدف من از آمدن به لیگ پرتغال رسیدن به لیگ های سطح بالاتر است. امیدوارم از اینجا بتوانم به لیگ فرانسه، لهستان و ایتالیا بروم و برای کشورم و شهرم افتخارآفرینی کنم. فعلا تمرکزم روی این است که بهترین عملکرد را در لیگ پرتغال داشته باشم. پرتغال در سال های اخیر پیشرفت خوبی در والیبال داشته و سرمایه گذاری خوبی هم در باشگاههای این کشور شده است.
 

 
در پرتغال همه جا صحبت از طارمی است
مطلبی که چند وقت قبل روزنامه رکورد زده بود، بازتاب زیادی داشت. من خوشحالم که بازیکنانی همچون مهدی طارمی و حسین طیبی اینجا بازی می کنند و پرچم ایرانی ها را بالا برده اند. در پرتغال همه جا صحبت از طارمی است و او عملکرد درخشانی در پورتو داشته است. امیدوارم همه لژیونرهای ایرانی چه در والیبال و چه در رشته های دیگر موفق باشند.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها